سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از توافق با شهرداری و شورای اسلامی شهر سیدآباد برای مرمت و بهسازی رباط تاریخی این شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا عنایت زاده هافبک جوان پرسپولیس با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شده است.
رباط صلیبی کورتوا پاره شد، رئال بدون گلر اول
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
علیرضا خدادادی در جریان بازی تدارکاتی دیروز، دچار آسیب‌دیدگی شد اما اعلام وضعیت دقیق او منوط به نتیجه بررسی‌های پاراکلینیکی است.
فرانکو نگری، مدافع آرژانتینی اینترمیامی، به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.
جووانی هنریکه، مهاجم برزیلی جدید السد قطر، در بازی دوستانه این تیم برابر الرجا دچار مصدومیت شد.
هافبک رباط پاره و ۳۵ساله ایرانی در قطر قرارداد بست
پس از بررسی مصدومیت رضا میرزایی، پارگی رباط صلیبی بازیکن اصفهانی آبی‌پوشان تایید شد تا او علاوه بر بازی‌های پایانی این فصل، نیمی از فصل آینده را هم از دست بدهد.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
مشهد ـ سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از آغاز عملیات مرمت بنای تاریخی رباط فیض آباد مه ولات در آستانه روز محوطه‌های تاریخی خبر داد.
مشهد ـ سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از آغاز عملیات مرمتی بنای تاریخی رباط فیض آباد مه ولات در آستانه روز محوطه‌های تاریخی خبر داد.
علی علیپور با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.
مصدومیت نبیل فکیر از ناحیه رباط صلیبی به کشمکش بین باشگاه‌های منچستریونایتد، نیوکسل و لسترسیتی برای جذب این بازیکن پایان می‌دهد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کنند سعید صادقی هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی بازگردد.
رباط کریم- تعطیلی مدارس رباط کریم و پرند طبق اعلام مجدد آموزش و پرورش این شهرستان لغو شد.
رباط کریم- مدارس نوبت صبح روز دوشنبه در رباط کریم پرند و نصیرشهر غیرحضوری شد.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
هافبک کلمبیایی مس کرمان به این باشگاه اعلام کرده با پارگی رباط صلیبی مواجه است.
رباح ماجر که قهرمانی های متعددی را با پورتو کسب کرده، طارمی را یک بازیکن بزرگ می داند.
اسطوره تاریخی فوتبال الجزایر با اظهار رضایت از عملکرد تیم ملی مراکش در دیدار با بلژیک امیدوار است این تیم با شکست کانادا در روز پایانی عملیات صعود را تکمیل کند.
کریستوفر انکونکو سه شنبه گذشته به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد و امروز پزشکان اعلام کردند که او تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود.
به نظر می‌رسد سعید باقرپسند در بازی با تراکتور دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ