14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۲۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۶۸۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دیروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۱۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۱۵۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۱۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۳۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.
دانشمندان کانادایی در منطقه قطب شمال این کشور و در منطقه‌ای بسیار سرد و خشن برای حیات، میکروب‌هایی را کشف کردند که به باور آن‌ها می‌تواند نمونه حیات موجود در بخش‌هایی از سیاره مریخ را توجیه کند.
بازار سهام این‌‌‌ روز‌‌‌ها به واسطه ترسی از روند بازار، قهر معامله‌‌‌گران و مهم‌تر از همه عدم‌انگیزه و رغبت به حضور در این بازار سبب شده حجم معاملات به‌ویژه معاملات خرد هر روز کاهش بیشتری را تجربه کند.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین المللی محصولات پارس (شپارس) با حضور ۷۴ درصد سهامداران امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ برگزار شد. به ازای هر سهم چقدر سود توزیع شد؟
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
دادستان کل کشور در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.
در حال حاضر تحریم های روسیه اثرات متفاوتی را بر بازار محصولات پتروشیمی گذاشته و مساله برجام و وضع عوارض برای محصولات خام پتروشیمی معادلات جدیدی را برای این گروه ترسیم کرده است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
اوضاع ماکارونی بعد از قیمت‌گذاری جدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ