گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل فداکار تنها غایب ملوان برای دیدار فردا برابر پرسپولیس خواهد بود.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
زننده گل استقلال در دربی ۱۰۱ به اتهام کم‌کاری بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.
زننده گل تساوی استقلال در دربی پایتخت، با انتشار یک پست اینستاگرامی، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی محمد محبی است که این فصل زننده 8 گل برای استقلال در لیگ برتر بوده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
هواداران الهلال با شعار «مسی مسی » از رونالدو استقبال کردند تا شب تلخی را برای این بازیکن رقم زنند.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
هواداران استقلال به خصوص پیش از شروع دیدار استقلال و گل‌گهر شعارهای تندی علیه مربی گل‌گهر سر دادند.
زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی توپ را گرفت تا هت تریک کند اما بیشتر بازیکنان استقلال دوست داشتند، زننده ضربه پنالتی سجاد شهباززاده باشد.
مدیرعامل استقلال تهران در تماس با فرماندهی انتظامی کشور از پیگیری اتفاقات مربوط به بازی این تیم با مس در کرمان خبر داد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
ارسلان مطهری زننده تک گل استقلال در نقش جهان بود.
استقلال در 430 دقیقه گذشته، نتوانسته است که در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کند.
زننده گل مساوی تیم استقلال به پرسپولیس با انجام یک شادی گل خبری داد که شاید برای خیلی‌ها غافلگیرکننده باشد.
آمانوف روز گذشته و در بازی دوستانه استقلال – ملوان زننده یکی از 5 گل تیمش بود.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
زننده گل قهرمانی استقلال، یک ریال نگرفته!
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
به دنبال حرکت زننده سرمربی استقلال تهران و حمله او به تیم امدادی حاضر در ورزشگاه فوتبال، جمعیت هلال احمر این حرکت را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ