نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از نصرالله اجازه بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد خوب روزبه چشمی در خط دفاعی سبب شده تا جواد نکونام مقابل سپاهان هم تصمیم به استفاده ازاو در عقب زمین بگیرد.
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و از دیرباز هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی سنتی استفاده شده است.
نشریه ال پائیس معتقد است رئیس جمهور فرانسه این بار نمی تواند رویای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال را خراب کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منزلت معلمان با رتبه بندی حفظ نمی شود اما خودمان رتبه بندی را خراب کردیم خودمان هم اصلاحش می کنیم.
سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه میلان، از اینکه گل تاریخی اش از نظر نتیجه به درد تیمش نخورد ابراز ناراحتی کرد.
این فصل هم علی علیپور هر گاه از سوی سرمربی ژیل ویسنته به بازی گرفته شده، دست به یک اقدام خوب زده است.
آمار مهدی قایدی پیش از بازی با تراکتور نا امید کننده بود. یک گل در 16 بازی و نام او در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر دیده هم نمی شود.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
وینسنت ابوبکر، مهاجم کامرونی النصر عربستان، معتقد است محمد صلاح آنقدرها هم بازیکن بزرگی محسوب نمی شود.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
فدریکو والورده می گوید که روند خوب گلزنی‌اش با توجه به شرایط بدنی عالی‌ای که دارد، نمی تواند عجیب باشد. او از نقش پاس‌های فوق العاده مودریچ در رئال هم گفت.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.
آیت الله ابوالقاسم علیدوست، گفت: واقعا برخی ورودها خودش مصداق منکر است. من ابدا مثل برخی ها نمی خواهم کل قضیه را زیر سؤال ببرم ولی این نکته هست که با بعضی مسائل باید دقیق تر برخورد شود. این ساده انگاری ها لطمه می زند و بعضی وقت ها کار به جایی می رسد که اگر میلیاردها دلار یا تومان خرج می شد میسر نبود که یک مسأله را این طور خراب کرد. به تعبیری چنان بد دفاع می شود که کار ضایع می شود و از بین می رود.
ایران از جمله کشورهایی است که باوجود داشتن ظرفیت بالا به منظور توسعه انرژی های تجدیدپذیر برق، در این رابطه در سال و دهه های گذشته توسعه چندانی را تجربه نکرده است و همین مسئله به تشدید مشکلات صنعت برق دامن زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ