سران کشورهای مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
اخیرا آمار‌هایی در خصوص میزان صادرات نفتی در سال ۲۰۲۲ میان کشور‌های مختلف نفتی ارایه شده که در این جدول عربستان ۶ برابر ایران درآمد داشته و عراق هم دو برابر و نیم ایران نفت فروخته ست. بر اساس آمار‌ها ایران از منظر درآمد سرانه، قعرنشین این جدول است.
رئیس جمهور در پیامهای جداگانه‌ای فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
اکثریت قریب به اتفاق سران دولتی در کشور‌های مختلف جهان تحصیلات تکمیلی دارند. برخی از رهبران جهان، به طور خاص رشته علوم سیاسی یا حقوق را در دانشگاه خوانده اند.
کشور‌های مخالف بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تحت فشار و دیکته‌های آمریکا، سرشان را زیر برف کرده و از پذیرش تحولات ریشه‌ای و مهم در منطقه و جهان عرب امتناع می‌ورزند. مهم‌ترین این تحولات به شرح زیر است.
نخست وزیر هند و رئیس جمهور ویتنام در ادامه پیام‌های تبریک سران کشورهای مختلف، فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.
سران کشورهای جهان در پیام‌های جداگانه به رئیس‌جمهور کشورمان فرارسیدن نوروز را تبریک گفتند.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
تعدادی از سران کشورهای عربی از عملکرد تیم ملی مراکش مقابل همتای فرانسوی خود علی‌رغم شکست در نیمه نهایی جام جهانی تمجید کردند.
ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با حضور رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز جمعه در سمرقند ازبکستان آغاز به کار کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خودرو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خودرو در روزهای آینده بورس است.
جناب آقای رئیس جمهور، با وجود اختلافات موجود بر سر نسبت دندانپزشک به جمعیت، متاسفانه تمام سناریوهای مطرح شده از سوی نهادهای مختلف نشان دهنده کمبود شدید نسبت دندانپزشک به جمعیت کشور در مقایسه با سرانه سال ۲۰۱۸ کشورهای منطقه و کشورهای پیشرو در نظام سلامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ