اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
مهران غفوریان در برنامه مهلا حضور یافت و از رابطه خوبش با باجناقش سید علی مومنی حرف زد.
آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: انسان دو بار مهمان خداست؛ یکی در سفر مکه و یک بار در ماه مبارک رمضان.
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
مهمان صداوسیما در برنامه محفل گفت: در زندگی قبلی ام هم الکل خوردم و هم گل کشیدم، اما الان مسلمان شدم و راضی هستم.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی در برج میلاد از خودش فیلمی را منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت
دیدارهای مهمی در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود که می تواند شرایط جدول را تغییر دهد.
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
لحظه عجیب استرس مجری تلویزیون حین آوردن نام عادل فردوسی پور توسط میهمان برنامه را در این ویدیو ببینید.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت دوم برگزار شد. پیکر او بعد از مراسم نیایش در کلیسای وستمینستر، در خیابان‌های مرکزی لندن تشییع شد و بعد به کاخ وینزور در جنوب شرق انگلیس منتقل شد تا در کنار پدر، مادر و خواهرش به خاک سپرده شود. هزاران نفر در خیابان‌های لندن و وینزور شاهد این مراسم بودند و صد‌ها مهمان خارجی هم در این مراسم حضور داشتند.
یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.
ویدئویی از لحظه وقوع انفجار مهیب در یک انبار مهمات در خارکف اوکراین منتشر شده است.
ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شده، سیلی خوردن یک گزارشگر ورزشی در ترکیه هنگام پخش زنده را نشان می‌دهد. این گزارشگر گفته که در خانه صاحب گربه، مهمان بوده است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
در این ویدئو تاتیانا ناوکا در یک مهمانی در یک مکان سرباز دیده می‌شود که در آن اقدام به شکستن بشقاب‌های روی میز می‌کند.
محسن افشانی بازیگر مرد ایرانی فیلمی از پخش کردن نذری در شب هفتم محرم در کنار مهران غفوریان را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ