سران کشورهای جهان در پیام‌های جداگانه به رئیس‌جمهور کشورمان فرارسیدن نوروز را تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.
رؤسای جمهور ونزوئلا و کوبا در پیام‌های جداگانه یازدهمین سالروز تأسیس شبکه تلویزیونی المیادین لبنان را تبریک گفتند.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، بر لزوم ادامه روند تقویت روابط تل‌آویو-آنکارا تاکید کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی ضمن تبریک به رئیس جمهور ترکیه پس از پیروزی در انتخابات این کشور، از تعمیق روابط با آنکارا ابراز اطمینان کرد.
نامزد ائتلاف جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود بیان کرد: به همه شهروندان که به دموکراسی رای دادند و در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم.
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شانس آوردیم که بازی مساوی نشد گفت: اگر این بازی ادامه داشت احتمالا مساوی می کردیم.
نخست وزیر هند و رئیس جمهور ویتنام در ادامه پیام‌های تبریک سران کشورهای مختلف، فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.
تبریز- گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز نیز همچون روز گذشته، دانش‌آموزان شش مدرسه از تبریز و مراغه مسموم شده‌اند.
تبریز- تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
«خلاف خلاف‌اف» معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تعلیق فعالیت‌های سفارت این کشور در تهران خللی در فعالیت‌های کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز ایجاد نخواهد کرد و تخلیه سفارت شامل کنسولگری تبریز نمی‌شود.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به برد تیمش مقابل استقلال، گفت: در هر استادیومی که بازی کنیم شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.
در پیام بایدن به نتانیاهو آمده است: آمریکا به حمایت از راهکار دو دولتی ادامه خواهد داد و با سیاست‌هایی که این راهکار را در معرض خطر قرار دهد، مخالفت خواهد کرد.
رئیس جمهور در پیام تبریکی خطاب به ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از برد در مقابل تیم ملی ولز، گفت: دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز به خبر جدایی سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
اردوغان هفته گذشته در پیامی به نتانیاهو پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل دهد به همکاری‌ با آنکارا در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد و به شکلی صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند.
تیم فوتبال تراکتور دیدار خانگی هفته یازدهم خود برابر ملوان را با تساوی به پایان برد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
نفت مسجدسلیمان در ادامه اقدامات خود در نقل و انتقالات بازیکن ماشین سازی را که سابقه حضور در تیم امید ایران را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ