بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز جمعه در سمرقند ازبکستان آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شریعتمداری نوشت:‌نمی‌خواهیم و بایسته هم نیست که «کلیات‌ابوالبقاء» ببافیم! از این روی در آغاز به سراغ نقطه پایان می‌رویم و آن این‌که، لایحه موسوم به «حمایت از عفاف و حجاب» برخلاف نامی که بر آن نهاده‌اند، نه فقط حمایت از عفاف و حجاب نیست، بلکه در صورت تصویب، گسترش بی‌حجابی را نیز به دنبال خواهد داشت.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور سوریه در جده عربستان شروع به کار کرد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
نشست ۳ روزه وزرای خارجه گروه- ۷ از امروز در شهر «کارویزاوا» ژاپن برگزار می‌شود.
نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
شایعات در مورد استفاده رئیس جمهور روسیه از بدل خود ابتدا در ماه ژوئیه و پس از ورود این مرد ۶۹ساله به تهران برای شرکت در نشستی با حضور سران آغاز شد. او در تهران بیش از حد معمول رفتاری غیر ماهرانه داشت و بیش از گذشته پر انرژی و پرتحرک بود.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
منابع عراقی از شروع جلسه سران احزاب و گروههای سیاسی عراق با حضور پلاسخارت نماینده سازمان ملل در امور عراق در میان تحریم این جلسه از سوی جریان صدر خبر دادند.
مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز یک موج نامیمونی آغاز شده که این القا را به وجود بیاورد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم ناکارآمد است، عنوان کرد: اگر ناکامی و ناکارآمدی وجود داشته و یا دارد، مقصر آن انقلاب و نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر آن دولت هایی هستند که ارزش ها، اصول و اولویت ها را نادیده می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ