نخست وزیر هند و رئیس جمهور ویتنام در ادامه پیام‌های تبریک سران کشورهای مختلف، فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت.
هر سال ۲۸ مرداد (۱۸ آگوست) به عنوان روز جهانی عکاسان جشن گرفته می‌شود.
سرمربی و مربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان دیدار برابر پیکان به تمجید از عملکرد این تیم پرداختند.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
تیم ملی پرتغال قهرمانی کریستیانو رونالدو با النصر در جام باشگاه‌های عربی که با دو گل او مقابل الهلال به دست آمد را به کاپیتان تیم ملی این کشور تبریک گفت.
باشگاه فاینورد تولد ۳۰ سالگی ستاره ایرانی خود را تبریک گفت.
آرش برهانی پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت در رختکن آبی‌پوشان حاضر شد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم.
پس از قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در قاره کهن، رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.
سرداران باقری و سلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای ارتقای درجه فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید سپاه را تبریک گفتند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پیامی انتصاب کیومرث هاشمی در پشت سرپرستی ورزش را تبریک‌ گفت.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
نخست وزیر عراق بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال امید این کشور برابر ایران پیام تبریک داد و در آن شاگردان شنیشل را شایسته پیروزی دانست.
عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، ارتش و نهادهای امنیتی آن کشور را متهم به تخریب حزبش کرده است.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، و نخست‌وزیر انگلیس در پیام‌هایی جداگانه، پیروزی «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفته و بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تأکید کرد.
دادگاهی در اسلام آباد حکم بازداشت «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق پاکستان و رئیس تحریک انصاف پاکستان را در ارتباط با پرونده موسوم به «توشاخانا» صادر کرد.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق و چند تن از مسئولان ارشد حزب تحریک این کشور صادر شده است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ