کشور‌های مخالف بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تحت فشار و دیکته‌های آمریکا، سرشان را زیر برف کرده و از پذیرش تحولات ریشه‌ای و مهم در منطقه و جهان عرب امتناع می‌ورزند. مهم‌ترین این تحولات به شرح زیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
آیانیک ۵ ان لاین با رنگ آبی پرفورمنس با عناصر قرمز رنگ آشنا که از خودروهای بنزینی قرض گرفته شده است، تقریباً شبیه نمونه اولیه آماده تولید به نظر می‌رسد. این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی دو رنگ با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ ZR۲۱ و کالیپرهای ترمز قرمز با نماد N سوار می‌شود.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر با اقدام سریع پلیس میامی خبر داد و گفت: این فرد با همکاری دو نفر از هم دستانش زورگیری می‌کرد.
در آستانه دیدار لیورپول و منچستریونایتد که از ساعتی دیگر در ورزشگاه آنفیلد آغاز می‌شود ترکیب رسمی دو تیم در این مسابقه اعلام شد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر دو نیمه عامل شکست ما شد.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
بارسلونا روز گذشته در نوکمپ برابر اسپانیول غافلگیر شد و با از دست دادن دو امتیاز حساس، از لحاظ امتیازی با رئال برابر شد تا ژاوی بسیار عصبانی شود.
مدافع راست گل‌گهر معتقد است روی دو ضدحمله و غافلگیری مقابل پرسپولیس گل خوردند.
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره تیم ملی آلمان، در مورد دلیل شکست مانشافت از ژاپن صحبت کردند.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که طی دو سه سال اخیر در اردوها از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نکات فنی زیادی را یاد گرفته و حالا با آنها رقیب شده است.
از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد، کارلوس کی‌روش تیم ملی را در بازی با انگلیس دست کم با دو تغییر روانه میدان خواهد کرد و این ممکن است کمی برای انگلیس عجیب باشد.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
سپاهان درحالی که خیلی زود غافلگیر شده بود دو گل زد و برنده به رختکن رفت.
اعتراف شبکه BBC فارسی به خدمات مجانی برای زائرین و حجم انبوه و میلیونی زائران ایرانی نسبت به سالهای گذشته که مسوولین دو کشور را غافلگیر کرده است.
گادوین منشا که تجربه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، به نزد وریا غفوری رفت و با گذاشتن دستانش به روی چشمان کاپیتان سابق آبی ها، او را سورپرایز کرد.
بر اساس داده های رسمی، این نرخ تورم سالانه در آلمان پس از کاهش در دو ماه قبل، به بالاترین سطح خود در نزدیک به نیم قرن گذشته بازگشته است.
یکی از بزرگ ترین سرمربیان دنیای والیبال در گفت و گویی مفصل با ورزش سه از تیم تحت هدایتش گرفته تا نسل جدید و جذاب والیبال صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ