وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه ای خطاب به شهروندانش هشدار داد: شهروندان فرانسه بی درنگ بلاروس را ترک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاریس با بازگشت و گلزنی امباپه هم برنده نشد
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
اولتیماتوم قطر به کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد ولی ستاره فرانسوی در دامی که برای او پهن شده بود، نیفتاد.
امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
مسئولان پاری سن ژرمن به دنبال یک معامله تقریبا غیرممکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری هستند.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
ناصر کنعانی در واکنش به ناآرامی‌های جاری در فرانسه در پی کشته شدن یک جوان ١٧ ساله توسط نیرو‌های پلیس این کشور در حومه پاریس گفت: همانند گذشته توصیه می‌کنیم دولت و پلیس فرانسه ضمن خویشتنداری و پرهیز از خشونت، خواسته‌های معترضان را مورد توجه قرار دهند.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
گلر پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه باعث شد تا شایعات زیادی حول نام خود داشته باشد.
۵۶سال از ورود نخستین کارگزاران بخش خصوصی به بورس تهران می‌گذرد. در آن سال‌ها چراغ بورس اوراق بهادار تهران با ورود سهام «بانک صنعت و معدن» و «نفت پارس» روشن شد و شهروندان تهرانی برای اولین بار با مقوله‌هایی همچون خرید اوراق بهادار و سود سهام آشنا شدند.
لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن بخشیده شد و فوق ستاره آرژانتینی به تمرینات تیمش برگشت. بخششی که شاید آینده مسی در پاریس را نیز با تغییری بزرگ روبه‌رو کند.
با آغاز دورجدید درگیری ها در پاریس بین پلیس فرانسه و معترضان درگیری پیش آمد.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
شورای شهر پاریس به صراحت با فروش استادیوم پارک دو پرنس به پاری سن ژرمن مخالفت کرد و این ورزشگاه را متعلق به شهروندان پاریس دانست.
کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
به دلیل تورم و افزایش قیمت حامل‌های انرژی از نظر اقتصادی شهروندان پاریسی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد ؛ و برای گرفتن غذای رایگان ساعت‌ها در صف می‌ایستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
حزب «جبهه التحریر الوطنی» الجزایر از مسئولان فرانسوی خواستار عذرخواهی به خاطر کشتار تاریخی شهروندان الجزایری در اکتبر ۱۹۶۱ در پاریس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ