حزب «جبهه التحریر الوطنی» الجزایر از مسئولان فرانسوی خواستار عذرخواهی به خاطر کشتار تاریخی شهروندان الجزایری در اکتبر ۱۹۶۱ در پاریس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
حزب الله لبنان یک پهپاد رژیم صهیونیستی که به حریم هوایی لبنان تجاوز کرده بود را در وادی العزیه در جنوب لبنان سرنگون کرد.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
یک سال مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقابت بین اعضای حزب جمهوری‌خواه برای نامزد اصلی این حزب تشدید شده است.
یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت‌های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می‌شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
یک عضو ارشد حزب اتحادیه میهنی گفت که مردم اقلیم کردستان از عدم شفافیت درآمدهای نفتی ناراضی هستند و حزب مسعود بارزانی، اقلیم را با بدهی‌های مالی بیش از ۲۴ میلیارد دلار درگیر کرده است.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج جدید دیده بانی در نقاط مرزی با اراضی اشغالی ایجاد کرده که از دیوار حائل مرتفع ارتش اسرائیل، مرتفع تر است.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که میزان رضایت از عملکرد ائتلاف حاکم در آلمان روند نزولی در پیش گرفته است.
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
یک ژنرال رژیم صهیونیستی درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم گفت که حزب الله تل آویو را به زانو درآورده و مجبور به تسلیم کرد.
رئیس حزب النهضه تونس ضمن اعلام موعد کناره گیری خود از ریاست این حزب، اعلام کرد که ارتش تونس یک گلوله هم برای حمایت از قیس سعید رئیس جمهور این کشور شلیک نخواهد کرد.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
محسن هاشمی‌رفسنجانی نوشت: هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که احتیاج به حزب نیرومندی که اثرگذار در پهنه اجرایی کشور با اهداف توسعه‌ای و با برنامه‌محوری، اصلاح‌طلبی، اعتدال، عملگرایی، عدالت‌خواهی، همراه با تدین و هماهنگی با نظام، دیده می‌شود.
محسن هاشمی‌رفسنجانی نوشت: هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که احتیاج به حزب نیرومندی که اثرگذار در پهنه اجرایی کشور با اهداف توسعه‌ای و با برنامه‌محوری، اصلاح‌طلبی، اعتدال، عملگرایی، عدالت‌خواهی، همراه با تدین و هماهنگی با نظام، دیده می‌شود.
یک حزب راست افراطی رژیم صهیونیستی با نام نوام با خروج از ائتلاف سیاسی با دیگر احزاب اعلام کرده که به طور مستقل در انتخابات آتی این رژیم شرکت می‌کند.
یک روزنامه صهیونیستی درباره تشدید تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در دریای مدیترانه هشدار داد.
یک مسئول جنبش حزب الله لبنان به سی ان ان گفت که این جنبش به غیر از آنچه در رسانه ها مطرح شده است، اطلاعاتی درباره «هادی مطر» ضارب سلمان رشدی در اختیار ندارد.
یک مسئول جنبش حزب الله لبنان به سی ان ان گفت که این جنبش به غیر از آنچه در رسانه ها مطرح شده است، اطلاعاتی درباره «هادی مطر» ضارب سلمان رشدی در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ