قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.
پس از تیره و تار شدن روابط میان لیونل مسی و باشگاه پاریس سن ژرمن، حالا اخباری مبنی بر احتمال حضور او در الهلال منتشر شده است.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
نواک جوکوویچ گفت که مشتاقانه منتظر بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس است تا بتواند مدال طلا را به دست بیاورد.
با پیروزی استقلال ملاثانی برابر مس، حالا آن‌ها در کنار پارس جم، نمایندگان لیگ یک در جمع هشت تیم برتر جام حذفی هستند.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم بی‌صبرانه منتظر رویایی با پاری سن ژرمن است.
میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، تایید کرد که با پی‌اس‌جی قرارداد امضا کرده و منتظر توافق دو باشگاه است تا همین زمستان راهی پاریس شود.
پاتریس اورا معتقد است در تیم ملی فرانسه از کریم بنزما حمایت نشد چون برخی ملی‌پوشان به او حسادت می‌کردند.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می‌شود و در حالی که می‌گوید قهرمان جهان کجاست، به سمت مسی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد.
تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پی اس جی است ولی در واقع پاریسی ها باید منتظر یک توفان بزرگ باشند.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
پاتریس اورا، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، منتظر بازی جذابی بین این تیم و تیم ملی انگلیس است.
پرایس گفت: متاسفانه روسیه هر از گاهی اعلام آمادگی برای مذاکره می‌کند و همزمان حملاتش علیه اوکراین را افزایش می‌دهد.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
کریستوفر گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مورد تمجید قرار داد.
رییس انجمن پاراتکواندو از اعزام این تیم به مسابقات گرندپری پاریس در شهریور خبر داد و گفت: برای اعزام تیم منتظر دریافت ویزا هستیم.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.
پاری سن ژرمن و یوونتوس در گروه H لیگ قهرمانان قرار گرفتند تا دنیای فوتبال منتظر تقابل جذاب این دو تیم در ماه‌های پیش رو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ