اولتیماتوم قطر به کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد ولی ستاره فرانسوی در دامی که برای او پهن شده بود، نیفتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاریس با بازگشت و گلزنی امباپه هم برنده نشد
رضا دیهیمی، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره پارس نوین مدیا درباره شکل‌گیری همکاری بین این شرکت و برند تکنو (Tecno) و بازگشت این برند به ایران گفت: در کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۲۳، مذاکراتی را با «تکنو» انجام دادیم که در نهایت به توافق انجامید.
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
ناصرالدین شاه زود درمی‌یابد و نگران می‌شود که اگر این خبر به گوش میزبانان فرنگی برسد چه بسا در نوع رفتار با او تأثیر داشته باشد. پس برآن می‌شود کاری کند تا روایت مطابق میل او به پاریس منعکس شود.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
مسئولان پاری سن ژرمن به دنبال یک معامله تقریبا غیرممکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری هستند.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
هرگونه اصرار و فشار به بازیکن برای جدایی می‌تواند باعث فسخ یک‌طرفه بازیکن به لطف قانون فیفا شود. کیلیان امباپه در صورت فشار باشگاه، می‌تواند به این قانون متوسل شود.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
از چند روز پیش که در منطقه ۱۰ شمالی پاریس، معترضان با قابلمه، ماهیتابه، آبکش فلزی و انواع قاشق به خیابان‌ها ریختند، همواره سروصدای این وسایل از گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد.
پاریس، روز جهانی کارگر را به گونه ای گذراند، که نیروهای پلیس فرانسه با باتوم و اشک‌آور از تظاهرکنندگان استقبال کردند.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
حضور لوئیز کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن، در کنار این تیم باعث شده که حواشی بسیاری درباره دخالت او در کار کادر فنی پی اس جی به گوش برسد.
برونو ژنسیو، سرمربی رن، صحنه جالبی را در دیدار برابر پاری سن ژرمن رقم زد.
معاون حقوقی رئیس جمهور به فشار‌های بین‌المللی که توسط آمریکا علیه ما طراحی شده است، اشاره کرد و گفت: این وضعیت، دقت در این گونه اسناد بین المللی را بیشتر می‌کند و از این رو لایحه معاهده پاریس در حال بازبینی است و به عنوان معاونت حقوقی گفتگو‌های لازم و جلسه‌هایی را با بخش‌های مختلف تصمیم‌گیر درخصوص الحاق به کنوانسیون پاریس انجام داده ایم و نظرات کارشناسی دستگاه‌ها را درخواست و احصاء کردیم و نظارت کارشناسی اعلام شده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، بروز هر گونه اختلافی در تیمش را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ