گلر پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه باعث شد تا شایعات زیادی حول نام خود داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با صلاحدید پزشکان نماینده وزن80+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل مصدومیت، حضور در رقابت های گرندپری پاریس را از دست داد.
نیمار دیروز در تمرین پی اس جی غیبت داشت و طبق ادعای رادیو RMC دلیل غیبت، مصدومیت او از ناحیه همسترینگ بوده است.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
با اوج گرفتن شایعات حضور امباپه در الهلال، رئیس این باشگاه راهی پاریس شد.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
وزیر اقتصاد فرانسه با حمایت از موضع رئیس جمهور این کشور درباره تایوان، گفت که پاریس نباید صرفا به خاطر اتحاد با آمریکا، وارد مناقشه چین و تایوان شود.
تیم وزنه‌برداری کلمبیا به دلیل نداشتن پول نقد حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس در قاره پان آمریکن را از دست داد.
مدافع سابق استقلال که به دلیل مصدومیت نخاعی برای همیشه خانه نشین شده، از رویای حضور در پارالمپیک می گوید.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ساره جوانمردی به دلایل مشکلات شخصی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرکت نمی کند، اما در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس حضور خواهد داشت.
کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.
کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن از کیلیان امباپه به دلیل بازگشت سریع یه تمرینات تیمی، تمجید کرد.
کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن از کیلیان امباپه به دلیل بازگشت سریع یه تمرینات تیمی، تمجید کرد.
بودجه برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دلیل تورم و برخی از هزینه‌های اضافه، 400 میلیون یورو افزایش یافت.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
برترین تنیسور جهان به دلیل مشکلات سلامتی‌اش نتوانست به مسابقات مسترز پاریس ادامه دهد.
دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارهای نژادپرستانه و استفاده از نشان سلام نازی روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس دادگاهی شدند.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند، اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
نشریه فرانس فوتبال توضیحاتی را درباره دلایل عدم حضور لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ