کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات تونس اعلام کردند که کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده است؛ در این حادثه ۱۱ تَن کشته و ۷ نفر هم ناپدید شده‌اند.
ورشو در ادامه مخالفت‌های خود با طرح تازه بروکسل برای مدیریت مهاجران غیرقانونی، برگزاری همه‌پرسی در دو ماه آینده را کلید زد.
در حادثه غرق‌شدن قایق حامل حدود ۶۰ مهاجر در کانال «مانش»، ۶ نفر کشته و تعدادی مفقود شدند.
مقامات تونس اعلام کردند کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده و شماری نیز کشته و ناپدید شدند.
مقامات محلی روز دوشنبه اعلام کردند که در پی واژگونی یک قایق در آب های نزدیک پایتخت سنگال، دست کم ۱۷ نفر کشته شدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
پس از واژگونی قایق مهاجران در سواحل یونان، تعداد زیادی غرق و تعداد بیشماری ناپدید شدند.
رضا معتقد است بسیاری از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به ظاهر دغدغه زندگی افغان‌ها را دارند بیشتر درگیر یک ژست‌ها انسان‌دوستانه هستند: «من زوجی را می‌شناختم که مدتی مشغول کمک رسانی به مهاجران بودند و هر روز کامنت‌های خوبی هم در شبکه‌های اجتماعی می‌گرفتند، اما همان‌ها هم به یک‌باره شروع کردند که افغان‌ها چنین و چنان هستند. متاسفانه در بهترین حالت بسیاری از ایرانی‌ها افغان‌ها را مهمان ایران می‌دانند و از دیگر‌پذیری خبری نیست.»
فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از ۹۵ درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.
آژانس مرزی اتحادیه اروپا اعلام کرد که موج مهاجران غیرقانونی از آفریقا در مقایسه با سال قبل رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.
هزاران مهاجری که ماه‌ها در جنوب مکزیک بازداشت شده بودند کاروان اعتراضی جدیدی را تشکیل دادند که به سمت شمال مکزیک در حال حرکت است.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
تعداد قربانیان غرق شدن قایق مهاجران غیرقانونی در نزدیکی شهر «کروتونه» در جنوب ایتالیا به ۷۰ نفر افزایش یافت.
وزارت مهاجرت کانادا، لیست ۱۰ کشور که بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت دائم این کشور در سال گذشته را داشته‌اند، اعلام کرده است. هند بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت در یک‌سال گذشته را دارد و ایران در جایگاه هشتم قرار گرفته است. طبق این آمار ۱۱هزار و ۱۰۵ نفر ایرانی در یک‌سال گذشته موفق شدند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. انتاریو محبوب‌ترین مقصد در این کشور برای مهاجران معرفی شده است و بعد از آن کبک بیشترین مهاجر را داشته است.
نیروهای امدادی در عین حال نسبت به احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه ابراز نگرانی کرده‌اند.
بر اثر واژگونی و غرق شدن قایق حامل مهاجران آفریقایی در سواحل تونس دست کم ۵ تن جان باختند.
واژگونی قایق حامل مهاجران در حوالی کانال مانش جان چند تن را گرفت.
وزیر کار و امور اجتماعی آلمان از دادن اقامت به پناهندگان اوکراینی بدون نیاز به بررسی درخواست پناهندگی دفاع کرد و گفت چنین سیاستی باید ادامه پیدا کند.
منابع لبنانی از افزایش شمار قربانیان حادثه واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی در سواحل سوریه خبر دادند.
خبرگزاری سوریه اعلام کرد که شمار قربانیان قایق غرق شده مهاجران در سواحل طرطوس سوریه به ۶۵ نفر افزایش یافت.
زائران افغانستانی اربعین با مشکلات بسیاری برای حضور در این مراسم روبرو هستند. در این گفت و گو تلاش کرده‌ایم ضمن تشریح این مشکلات، راه حل‌هایی برای رفع آن‌ها پیشنهاد کنیم.
دولت انگلیس به زودی از ساعت های هوشمند برای رصد مهاجرانی که به جرائم  محکوم شده اند، استفاده می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ