اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی یک ادعای جدید درباره علت بازگشت کیلیان امباپه به تمرینات پاری سن ژرمن مطرح کرد.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درست است در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نشدیم، اما از عملکرد تیراندازان راضی بودم و نیاز به تقویت تیم از نظر روانی داریم.
بازگشت ناصرالدین شاه از فرنگ همیشه برای اهالی پایتخت نشین پر از ماجراهای عجیب و غریب بود. ماجرای شکل‌گیری خیابان لاله‌زار هم سوغات اولین سفر او از فرنگستان بود. خیابان لاله‌زار قرار شد چیزی شبیه خیابان شانزه‌لیزه پاریس شود.
سال ۱۲۵۲ خورشیدی و در عهد ناصری، ناصرالدین شاه در سفری به فرنگ، از تماشای خیابان شانزلیزه پاریس به وجد می‌آید. در بازگشت او، باغ لاله‌ زار ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود و مسیری از میان این باغ می‌کشند تا خیابانی به سبک خیابان‌های اروپایی و شبیه شانزلیزه پاریس، در طهران آن روزها ساخته شود.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
مهران کریمی ناصری معروف به سرآلفرد، پناهجوی ایرانی متولد مسجد سلیمان بود که از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۵ (۱۹۸۸ تا ۲۰۰۶) در ترمینال «یک» فرودگاه شارل دوگل پاریس زندگی کرد و بعد از ۱۷ سال غیبت، آخر مهر‌ماه امسال دوباره به فرودگاه بازگشت و سه هفته بعد، ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر)، در ترمینال F۲ فرودگاه بر اثر حمله قلبی درگذشت ..
دقایق پایانی نیمه اول دیدار پاریس و برست به خاطر مختل شدن دید بازیکنان برای لحظاتی متوقف شد.
برخی گزارش‌ها حاکی است توماس توخل، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، از حمایت برخی چهره‌های پرقدرت این باشگاه فرانسوی برخوردار است تا به پاریس برگشته و جانشین کریستوف گالتیه شود.
پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می‌شود و در حالی که می‌گوید قهرمان جهان کجاست، به سمت مسی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد.
ستاره ناکام برزیلی در جام جهانی در بدو بازگشت به لیگ یک فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را نقره‌داغ کرد.
بازیکنان برزیلی تیم پاریس سن ژرمن، پس از جام جهانی 2022 قطر، به تمرینات تیم پیوستند.
کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن از کیلیان امباپه به دلیل بازگشت سریع یه تمرینات تیمی، تمجید کرد.
کیلیان امباپه تنها 72 ساعت بعد از فینال جام جهانی قطر که در آن بازی کرد به پاریس بازگشت و در تمرین‌های پی‌اس‌جی شرکت کرد. اما علت این بازگشت سریع امباپه به باشگاهش چیست؟
لیونل مسی دیرتر از رمان مقرر به پاریس باز می گردد و تا یک ماه بعد برای پی اس جی به میدان نخواهد رفت.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن در تلاش‌هایش برای بازگشت دوجانبه به توافق هسته‌ای «صادق و ثابت‌قدم» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ