رشت- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از شرکت ۸۰۰ شطرنج باز از ۱۶ کشور دنیا در «جام رشت» خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات افتخاری برای ورزش گیلان به شمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
با عمیق شدن بحران ملک در چین شرکت عظیم املاک «اِوِرگراندِ» این کشور در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده تا از محافظت‌های قانونی بهره‌مند شود. این اقدام درحالی انجام می‌شود که مشکلات در بازار املاک چین بر نگرانی درباره وضعیت اقتصاد چین افزوده است.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
زهره که گرمترین سیاره منظومه شمسی است، محیط مناسبی برای زندگی انسان نیست. اما زونلاین می‌گوید که بر اساس تحقیقات، منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری بالاتر از سطح زهره وجود دارد که انسان‌ها می‌توانند در آن زنده بمانند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
در این گزارش همچنین به افزایش ۶۰۰۰ درصدی کاربران ایرانی سرویس VPN پروتون در سال گذشته میلادی اشاره شده است.
یک کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: اخیراً در داخل سرزمین‌های اشغالی عناصر اصلی ارتش قوانین را زیر پا گذاشته‌ و در تظاهرات مخالفین شرکت کرده‌اند که حیات این رژیم را به خطر خواهد انداخت.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد شرکت های توسعه دهنده هوش مصنوعی از جمله متا، گوگل و اوپن ای آی تعهد داده اند محتوای تولیدی را برچسب بزنند.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از شرکت ۱۹ هزار نفر عضو جوان این سازمان، در طرح سراسری، «نه به اعتیاد» خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: قرارداد تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تا پایان فروردین ابلاغ و ادامه ساخت این تصفیه‌خانه با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: نزدیک به ۱۵ هزار کپسول گاز مایع بین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ خانوار در تربت حیدریه توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی از فعالیت ۸۰۰ شرکت در حوزه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: ۲۵ درصد این شرکت ها دانش بنیان هستند.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا داریم که اگر موفق شویم در بلندمدت یک درصد به‌ضریب بازیافت بیفزاییم به ۸ میلیارد بشکه نفت قابل برداشت بیشتر می رسیم.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
با وجود اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی طی چند مرحله از مشمولان سهام عدالت دعوت کرده برای دریافت سود اطلاعات خود را ثبت کنند، همچنان و بعد از سه دوره فراخوان، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشمول اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت سود خود نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ