رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از شرکت ۱۹ هزار نفر عضو جوان این سازمان، در طرح سراسری، «نه به اعتیاد» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران-پرند به طول ۱۹ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید تضمینی گندم تا ۱۹ تیر سال جاری نسبت به خرید سال گذشته این محصول در همین زمان، یک میلیون و ۲۹۲ هزار تن افزایش داشته است.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
شرکت اروپایی MBDA از امروز (۱۹ ژوئن) برای اولین بار در نمایشگاه هوایی پاریس جزییات پروژه AQUILA را رونمایی خواهد کرد.
حداقل ۱۹ شرکت کننده در تجمع ضدسلطنتی امروز در انگلیس از سوی پلیس بازداشت شدند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران 19 بازیکن را برای حضور در سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۱۹ نفره کلاهبرداری موسوم به شرکت هرمی گلد کوئست که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
بازار سهام در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه سهام ۱۹ شرکت به کار خود پایان داد. ارزش بازاری سهام فغدیر در انتهای سال به ۲۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید که می‌توان این عرضه را بزرگترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۱ و دومین عرضه اولیه بزرگ سهامی سال دانست.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
همچنین وزارت بهداشت ازبکستان اعلام کرد که حداقل ۱۹ کودک در این کشور در نتیجه مصرف این شربت سرفه تولید شده در شرکت داروسازی هند، جان شان را از دست داده اند.
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
شرکت گاز استان تهران از قطع موقت گاز در محدوده‌هایی از منطقه ۱۹ شهرداری تهران خبر داد.
علیرضا مرندی گفت: اکثریت عظیم افرادی که در این صحنه‌ها بودند، اصلاً آن خانم محترمه‌ای که جان خود را از دست داد و پزشکی قانونی و کمیته ۱۹ نفره پزشکان به این نتیجه رسیدند که هیچگونه تخطی از جانب نیروی انتظامی صورت نگرفته را نمی‌شناختند.
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته ۱۹ محصول فناورانه را به‌صورت کاملا بومی‌سازی کند و کانون پتنت ایران اقدام به ثبت دستاوردهای فناورانه آن در ادارات ثبت اختراع معتبر خارجی کرده است.
ربات جدیدی که توسط شرکت علوم و صنایع هوافضای چین (CASIC) طراحی شده است، می‌تواند تست کووید-۱۹ را در مدت ۳۵ ثانیه انجام دهد.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
امین اسماعیل نژاد یکی از اصلی ترین امیدهای ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.
Omnid Mocobot ها به منظور همکاری و کمک به انسان‌ها در بلند کردن و جابجایی اشیاء سنگین طراحی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ