شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
از فردا دارندگان دستگاه‌های کارتخوان (پذیرندگان) به غیر از صنوف مستثنی شده، بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند و کارمزد قابل اخذ از دارنده کارت صفر است.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به پرداخت پاداش برای ۸۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گیلانی، گفت: گذر از تابستان داغ با مدیریت مصرف محقق می‌شود.
رئیس سازمان بهزیستی، از پرداخت هدیه عیر فطر به مستمری بگیران بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ آن از ۲۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
بانک سپه در سال گذشته ۲۰۱ هزار و ۶۳۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در قالب یک میلیون و ۹۶۷ هزار و۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: حدود ۴ هزار میلیارد تومان از املاک سازمان بازنشستگی در اختیار شهرداری تهران است و این املاک به سازمان پرداخت نمی‌شود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه خرید عینک به ۲ هزار و ۸۰۰ کودک خبر داد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
اگر بخواهید بازی آرژانتین با فرانسه را در ورزشگاه تماشا کنید با توجه به بازار سیاه به وجود آمده در قطر باید هر نفر ۲۰ هزار دلار پرداخت کند که با قیمت این لحظه‌ی دلار باید ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: عدم قیمت‌گذاری اقلام دارویی، کمبود جهانی مواد اولیه، تاخیر بیمه‌ها در پرداخت تعهدات و کمبود نقدینگی شرکت‌ها در بروز کمبود دارویی موثر بوده است.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ