مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کارلوس آگوستو، مدافع جدید اینتر، می‌گوید روبرتو کارلوس الگوی او بوده و از عملکرد این بازیکن افسانه‌ای الهام گرفته است.
بازیکنان چلسی در بدو ورود خرید جدید تیم‌شان مویزس کایسدو به رختکن از او به شکلی ویژه استقبال کردند.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
بازیکن بورکینافاسویی سپاهان به زودی با ثبت قرارداد به لیست این تیم اضافه می‌شود.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می‌کنند.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۲۲۷ تُن گندم از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از افزایش ۱۷ درصدی خرید تضمینی گندم طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.
مهاجم عراقی نساجی مازندران می‌تواند از هفته دوم در ترکیب این تیم قرار بگیرد.
علی شجاعی امروز راهی اهواز خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با مدیران فولاد انجام دهد.
میکل آرتتا تایید کرد که پس از انتقال داوید رایا، کار ارسنال در نقل و اتنتقالات تمام خواهد شد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.
دروازه بان منچستر یونایتد برای حضور در لورکوزن در تست پزشکی شرکت کرد.
مرغی را بخرید که وزن آن حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم باشد، زیرا این مرغ در بهترین وضعیت سلامت قرار دارد. از خرید مرغ‌های زیر وزن ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرم اجتناب کنید، زیرا این مرغ‌ها بیمار بوده و به علت احتمال اختلال در رشد و ساختمان عضلانی نارس، قابل مصرف نیستند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه خرید عینک به ۲ هزار و ۸۰۰ کودک خبر داد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
سرپرست بانک مسکن گفت: با خرید اوراق، امکان خرید مسکن در شهرهای کوچک فراهم شده به طوری که متقاضیان با رقمی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌توانند اقدام به خرید مسکن کنند.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
مرد ۵۱ ساله‌ گفت: آن‌ها کودک را «ستایش» صدا می‌زدند. من هم برای آن که «سندی» داشته باشم، یک قولنامه دستی نوشتم و او را به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خریدم که آن‌ها هم زیر قولنامه را امضا کردند. مرد میان‌سال در حالی که دست نوشته مذکور را روی میز قاضی «صفائیان» می‌گذاشت، ادامه داد: من با نظر همسرم نام آن دختر را «مهلا» گذاشتم و از آن روز به بعد فرزند خوانده ام را به نام «مهلا» صدا می‌زدیم.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
هر یک از زائرین اربعین از امروز می‌توانند ۱۰۰ دلار توافقی بخرند؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد، باید برای این میزان دلار حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
کودکان هم به کووید طولانی مبتلا می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ