شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش تصویری؛ بیست و پنجمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
از شرکت بیمه معلم در طرح "پرداخت مستقیم دیه ناشی از تصادفات قابل گذشت توسط شرکت‌های بیمه به‌صورت توافقی و بدون طرح در مراجع قضایی" که با پیشنهاد دادگستری هرمزگان پیاده‌سازی شد، تقدیر به‌عمل آمد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه این همایش ۲۸ ادریبهشت ماه گفت: رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.
قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه دات کام و باشگاه پرسپولیس در محل این شرکت رونمایی و به امضای طرفین رسید.
بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.
صنعت بیمه به عنوان گرانیگاه پوشش ریسک های اقتصادی کشور، نقش غیرقابل انکاری در مثلث بازارهای مالی ایفا می کند.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
عدم ارائه مفاساحساب باعث شده تا باشگاه پرسپولیس با بدهی بزرگی در این خصوص مواجه شود.
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
شرکت بیمه معلم در راستای خدمت رسانی بهینه به زائرین اربعین خدمات مختلفی را در دستور کار قرار داده است.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ