زهره که گرمترین سیاره منظومه شمسی است، محیط مناسبی برای زندگی انسان نیست. اما زونلاین می‌گوید که بر اساس تحقیقات، منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری بالاتر از سطح زهره وجود دارد که انسان‌ها می‌توانند در آن زنده بمانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
شرکت سازنده تسلیحات جنگی آمریکا برای آموزش خلبانان اوکراینی برای بکارگیری جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام آمادگی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
ناظر حریم خصوصی ژاپن به استارت آپ «اوپن ای آی»، سازنده هوش مصنوعی جی پی تی، هشدار داده تا داده های حساس مشتریان را بدون رضایت آنها جمع آوری نکند.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
سم آلتمن مدیر اوپن آ آی تهدید کرده در صورتیکه اتحادیه اروپا قوانین زیادی وضع کند، در این منطقه فعالیت نخواهدکرد.
شرکت سازنده ربات‌های چت هوش مصنوعی GPT، روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا ۲۰۰۰۰ دلار به کاربرانی که آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های هوش مصنوعی آن را گزارش کنند، جایزه می‌دهد.
شرکت انگلیسی رولزرویس اعلام کرد بودجه‌ای را از دولت این کشور برای ساخت راکتورهای هسته‌ای کوچکی که می‌تواند انرژی مورد نیاز فضانوردان را در ماه تأمین کند، دریافت کرده است.
چند هفته پیش بود که خبر رسید مایکروسافت سرمایه‌گذاری هنگفتی روی شرکت سازنده آن یعنی OpenAI کرده تا به‌نوعی آن را به‌انحصار خودش دربیاورد. این سرمایه چیزی در حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است.
شرکت «OpenAI» ابزاری منتشر کرده است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید آیا یک متن توسط انسان نوشته شده است یا هوش مصنوعی؛ با این حال، سازنده «ChatGPT» هشدار می‌دهد که این ابزار ممکن است اشتباه کند.
گفت: هم‌اکنون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیش از شش هزار و ۵۰۰ شرکت سازنده در ارتباط است که حدود ۱۴۰۰ شرکت آن را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
شرکت سازنده توپ‌های جام جهانی به صورت رسمی اعلام کرد که گل نخست پرتغال به اروگوئه بدون برخورد با کریستانو رونالدو به ثمر رسیده است.
شرکت نروژی سازنده موتورهای دیزلی و گازی «برگند اِنجینز»، عرضه قطعات تعمیر توربین گازی به روسیه را از سر گرفته است.
منابع خبری از حمله گسترده سایبری به شرکت سازنده مترو تل آویو خبر دادند.
شرکت سازنده سری بازی‌های CallOfDuty: Modern Warfare ۲، یعنی Activison حضور لیونل مسی، نیمار و پل پوگبا را در به روز رسانی بعدی این بازی تایید کرد.
به‌دنبال حمله سایبری به یک شرکت صهیونیستی سازنده پهپاد، اطلاعات حساس پرسنل این شرکت به سرقت رفت.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
شرکت تولید کننده نرم افزار جاسوسی پگاسوس به دلیل بدهی های انباشته و شکایت بسیاری از کشورها علیه آن، در آستانه فروپاشی قرار دارد.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.
سرگذشت دختری با پوشش مردانه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ