«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
متا با چالش های متعددی در حوزه هوش مصنوعی روبرو است زیرا سعی دارد نیروهای مستعد خود را حفظ و با رقبای دیگر مانند «اوپن ای آی» رقابت کند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
بجنورد- مدارس یکی از مهم‌ترین جایگاه‌ها برای تربیت کودکان هستند، اما مقوله تربیت در وزارت آموزش و پرورش کمرنگ بوده و از این رو مسیر فرهنگی مدارس، سمت و سوی مناسبی ندارد.
با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش‌های فناورانه این حوزه تامین می‌شود.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
وزیر منابع آبی عراق بااشاره به چالش های آبی کشورهای منطقه گفت: درکشور ما دو رود ‌دجله و فرات جاری است که درسال‌های اخیر منابع کمی ازآن به ما می رسد وبا خشکسالی بخصوص درمناطق شهری روبروهستیم.
«کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
تغییر نام صندوق احیا به صندوق توسعه گردشگری در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ که به تازگی کلیات آن به تصویب رسیده، مورد ابهام کارشناسان حوزه قانون گذاری قرار گرفته است.
سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت:دانشگاهیان در رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست نقش‌آفرینی می‌کنند.
سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، تیم های برتر حوزه اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی را معرفی و از آنها تقدیر کرد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
مرکز پژوهشها مجلس شورای اسلامی با بررسی چالش های توسعه زیست بوم فضای مجازی در حوزه کودک و نوجوان، یک بسته سیاستی ارائه داد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان و خلاق در صدد هستند چالشهای حوزه کشاورزی را رفع کنند.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ