نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از مطالبات بانکی وصول نمی‌شود و حتی برخی اوقات بانک‌ها پیگیر وصول مطالبات خود نیستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
پدرام جدی شهریور سال گذشته با حکمی از سوی علی سلاجقه، به عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به عملکرد مدیرعامل انتقاد کرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست با مدیران سازمان تغزیرات حکومتی گفت: در اجرای احکام با تاخیر مواجه هستیم. احکامی داریم که یک یا دو سال از قطعیت آن گذشته، اما هنوز اجرا نشده است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
رئیس سازمان بورس با انتقاد از «لاتاری ملی» قرعه کشی خودرو گفت: انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
پس از انتقاد رئیس مجلس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
رئیس جمهور بولیوی در سخنرانی سازمان ملل علیه نظام سرمایه داری انتقاد کرد.
رئیس ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از نقش  غیر سازنده سازمان ملل در بحران های انسانی بین المللی اعلام کرد این نهاد بین المللی خود ایجاد کننده بن بست در بحران های جهانی است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد با انتقاد از تاخیر سازمان غذا و دارو در ابلاغ قیمت جدید این کالا، گفت: شرکت های تولیدی قادر به ادامه تولید نیستند.
درحالی طرح یاد شده به امضای ۶۹ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و نیز انجمن روانشناسی ایران به منظور باز پس گرفتن این طرح به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ