«کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
بجنورد- مدارس یکی از مهم‌ترین جایگاه‌ها برای تربیت کودکان هستند، اما مقوله تربیت در وزارت آموزش و پرورش کمرنگ بوده و از این رو مسیر فرهنگی مدارس، سمت و سوی مناسبی ندارد.
با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش‌های فناورانه این حوزه تامین می‌شود.
لایحه برنامه هفتم توسعه، در فصل نهم به موضوع آب و چالش‌های موجود در حوزه آب کشور و راهکارهای برون رفت را مورد توجه قرار داده است.
دولت سیزدهم و مجلس یازدهم به‌عنوان دولت و مجلسی هم‌سو درحالی‌که به نظر می‌رسید روز‌های شیرینی را در کنار هم سپری کنند، اما خیلی زود وارد چالش‌های جدی به‌ویژه در حوزه عملکرد برخی از وزرای کابینه شدند و از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۰، یعنی تنها ۵ ماه پس از آغاز به کار رسمی ابراهیم رئیسی، به آرامی رگه‌هایی از اختلاف بین آن‌ها نمایان شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی متناسب با سهم آن در تجارت نیست.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: ما به دنبال آن هستیم تا با استفاده از نظر صاحبنظران این حوزه، راهکارهایی برای رفع چالش‌های صنعت خودرو ارائه دهیم.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
رویداد «تبیین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.
سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت:دانشگاهیان در رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست نقش‌آفرینی می‌کنند.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان ها گفت:بیمه دانش بنیان ها از چالش‌های اقتصاد دانش بنیان است که در این زمینه برنامه‌هایی برای توسعه بیمه این حوزه در حال تدوین است.
کارشناسان و پژوهشگران فضایی در ایران یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های فناوری فضایی کشور را چالش مدیریت می‌دانند. عدم کارایی برنامه‌ها و اقدامات مدیران فضایی در کشور، آسیب‌های فراوانی به ظرفیت‌های این حوزه وارد کرده است. برای مثال همین ازدست‌رفتن عضویت در شورای حکام آی‌تی‌یو، درست شبیه ازدست‌دادن راهبردی‌ترین نقاط مداری ایران، ظرفیت‌های بی‌نظیری را از ایران گرفته است، اما مدیر سازمان فضایی ایران دم از کنسرسیوم بین‌المللی برای ایجاد منظومه‌های ماهواره‌ای می‌زند.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان و خلاق در صدد هستند چالشهای حوزه کشاورزی را رفع کنند.
در این جلسه مدیران و کارآفرینان استارتاپی ضمن اشاره به ضعف‌ها و چالش‌های سامانه سوئیچ بیمه مرکزی و مشکلات‌شان در این راستا، خواستار حل چالش‌های این نهاد سیاست‌گذار با شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه شده و قول‌های مساعدی را هم دریافت کرده‌اند.
در این جلسه مدیران و کارآفرینان استارتاپی ضمن اشاره به ضعف‌ها و چالش‌های سامانه سوئیچ بیمه مرکزی و مشکلات‌شان در این راستا، خواستار حل چالش‌های این نهاد سیاست‌گذار با شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه شده و قول‌های مساعدی را هم دریافت کرده‌اند.
بایدن مکرراً با نشان دادن نقطه ضعف، تردید و سردرگمی در حوزه سیاست خارجی، به اعتبار آمریکا آسیب زده و در نتیجه تهدیدها و چالش‌های بیشتری را برای ایالات متحده رقم زده است.
مدیریت بازار ارز بدون حراج ذخایر ارزی کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ