سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیرجمهوری اسلامی ایران در چین گفت: پکن در چارچوب طرح ابتکاری «کمربند-راه» به تهران پیشنهاد داده تا از اشتراک تاریخی در راستای گسترش همکاری‌های بین منطقه سین‌کیانگ و استان‌های مختلف ایران در جهت تسهیل حمل نقل کالات‌ها و ترانزیت استفاده نماید.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و قزاقستان برای گسترش مبادلات تجاری بین دو کشور نهایی‌سازی شد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
دیدار با رئیس جمهور و نخست‌وزیر سوریه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهور کشورمان است.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
وزرای خارجه سوریه و عمان به صورت تلفنی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه در این سفر علاوه بر ملاقات با همتای ایرانی خود با مقامات بلندپایه سیاسی و اقتصادی کشورمان درباره توسعه و گسترش روابط دوجانبه و همکاری‌های بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان و موزه جانور شناسی دانشگاه تهران، همزمان با هفته دولت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ