سرویس حساب امانی می تواند مسائل و چالش های زیادی را در حوزه کسب و کار دیجیتال را حل و فصل کند. اولین موضوع این است که مسئله عدم اعتماد برای خریدار و صاحب کسب و کار رفع می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیوان زرگری، کارتونیست روزنامه هم میهن، موضوع امروز کاریکاتور خود را به سخنانی از ضرغامی درباره اولویت بندی مردم در حوزه گردشگری که گفته بود «سرویس بهداشتی اولویت اول مردم است، نه کنسرت و حجاب» اختصاص داده و با زبانی طنز به نقد او پرداخته است.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
صالحی در مورد اینکه آیا هزینه‌های نصب دوربین‌هایی برای شناسایی افراد بی‌حجاب یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کرد‌ها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.
گروه هکری آنانیموس سودان با تایید هک مجدد امروز شماری از سایت‌های مهم در فلسطین اشغالی پیشتر در حساب تلگرامی خود نوید از کار انداختن سرویس‌های دیگر اینترنتی این رژیم را داده بود.
سرویس توییتر بلو که با قیمت ۸ دلار در ماه در دسترس است، از زمان راه‌اندازی مجدد، تعداد کمی مشترک جدیدی را به خود جذب کرده است. طبق برآورد یک برنامه‌نویس به نام «تراویس براون»، کمتر از ۶۰۰ هزار حساب هزینه سرویس توییتر را پرداخت کرده‌اند.
فضة نام مجری ساخته شده از طریق هوش مصنوعی است که در حساب توئیتر سرویس خبری کویت ظاهر شده است.
پس از آشنایی با بلوبانک بود که متوجه شدم در اپلیکیشن این نئوبانک، قابلیتی به نام بلوباکس وجود دارد. این سرویس در واقع همان کاربرد قلکی را دارد که در زمان کودکی و نوجوانی بسیاری از ما در خانه داشتیم. بلوباکس، یک قلک هوشمند است که در خود اپلکیشن بلوبانک تعریف شده و بخش جدایی از حساب اصلی است. شما می‌توانید مبلغ دلخواه مد نظرتان را از حساب اصلی به بلوبانک منتقل کنید تا در آنجا نگهداری شود. این مبالغ در کارت شما خرج نمی‌شود و چنانچه بخواهید می‌توانید آن را در هر زمانی برداشت کنید.
سرویس مارشال های آمریکا (USMS) با یک حمله باج افزاری در ماه جاری روبرو شده که طی آن اطلاعات حساس نیروهای مجری قانون در معرض خطر قرار گرفته است.
در پی اعدام علیرضا اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشورمان که سال‌های متمادی برای سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس جاسوسی می‌کرده است، دولت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و چند دولت غربی دیگر اعدام او را محکوم کرده و برخی نیز برای ایران اسلامی خط و نشان کشیدند!
علیرضا اکبری معاون اسبق وزیر دفاع که این روزها با عنوان «ابرجاسوس» در رسانه‌ها معرفی می‌شود؛ با اعلام قوه قضائیه به اعدام محکوم شد. اکبری سالها در مشاغل حساس نظامی و امنیتی حضور داشته و با سرویس های اطلاعاتی انگلستان در ارتباط بوده است.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
وزارت اطلاعات: جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک تا دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک تا دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
توئیتر ارائه سرویس اشتراکی تیک آبی ۸ دلاری را دیروز متوقف کرد زیرا به طور ناگهانی انبوهی از حساب های جعلی در این پلتفرم ظاهر شدند.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
صابر کاظمی در مواقع حساس با اعتماد به نفس بالا برای زدن سرویس به زمین می‌رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ