سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت:دانشگاهیان در رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست نقش‌آفرینی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاهیان، حوزویان، اساتید دانشگاه، مسؤولان، وزرا و فرهیختگان در رشته‌های مختلف از گروه موزه‌های دفینه بازدید کنند.
رئیس جمهور د رجمع نخبگاه و دانشگاهیان ونزوئلا اظهار داشت: لت ایران در کنار ملت ونزوئلا خواهند بود و دستان عدالت خواهان جهانی را می‌فشاریم و تا استقرار نظم نوین عادلانه جهانی خواهیم ایستاد.
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد.
فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسأله‌محور «ریتکس»، با هدف رفع چالش‌ها و مسأله‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور توسط تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های پژوهشی منتشر شد.
رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده، توصیه‌های جمعی از متخصصان پوست را یادآور شد.
مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف ویژه دانشگاهیان همزمان با آغاز ایام البیض در مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود.
مومیایی ژور برای دانشگاهیان بسیار مهم است زیرا در آمریکای شمالی پیدا شد و کامل‌ترین گرگ عصر یخبندان است که تاکنون یافت شده است.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
سمنان- معاون وزیر علوم بابیان اینکه فقدان انگیزه کافی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در تجاری‌سازی علم به چشم می‌خورد، گفت: ماموریت دانشگاه‌ها بر اساس اولویت‌های فناوری می‌بایست تغییر یابد.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با صدونامه‌ای با امضا ۱۳۵۸ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در سالروز تصویب قانون اساسی به بیان مطالبات خود پرداختند.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به اینکه بی‌توجهی برخی مردم به بحران جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی است گفت: همکاری و کشنگری دانشگاهیان در طرح افزایش جمعیت حائز اهمیت است.
همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی دانشگاهیان به منظور محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز به جمع معترضان پیوستند.
سیدابراهیم رئیسی در حکمی مصطفی رستمی را به عنوان رییس ستاد ازدواج دانشگاهیان منصوب کرد.
کمپین بین المللی آکادمیک با انتشار بیانیه ای، خواستار تحریم آکادمیک رژیم صهیونیستی و ممنوعیت شرکت در برنامه های علمی آن شد.
دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
مطالبه دانشگاهیان و راه ترمیم وضعیت کنونی / مطالبه دانشگاهیان، شهامت بیشتر وزارت علوم را می‌خواهد/ نادیده‌انگاری هویت و خودبیان‌گری دانشگاه عامل ناآرامی‌ها در دانشگاه است / استقلال نهادی و آزادی آکادمیک دانشگاه به رسمیت شناخته شود.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.
سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران گفت: در کارهای بزرگ، گاهی اوقات محبوبیت کاهش پیدا می‌کند، اما باید به مصالح مردم و کشور توجه کرد و دولت هم این کار را کرد و با یک اقدام عملی وارد میدان شد.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ