جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
موزائیکی بزرگ که قهرمان افسانه ‌ای تروا را به تصویر می ‌کشد قهرمان شعر حماسی ویرژیل شاعر کلاسیک جمهوری روم در شهر عثمانیه در جنوب ترکیه کشف شده است. این موزاییک در حفاری پایه یک سایت ساخت و ساز کشف شد که بقایای یک ویلای رومی را نشان داد.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ طلبانه مدعی شد که در صورت ورود حماس به خط درگیری با ارتش این رژیم، تل آویو «یحیی السنوار» و سایر فرماندهان حماس را ترور خواهد کرد.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات تل‌آویو مبنی بر ترور رهبران این جنبش، یک تلاش شکست‌خورده برای بهبود وجهه رژیم‌صهیونیستی است.
رییس جمهور گفت که برخی فکر می‌کنند، فقط امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب است، خیر هر منکری باشد، باید نهی کرد، نباید در جامعه اسلامی منکرات باشد، رهبری فرمودند این حرام شرعی و سیاسی است و باید نسبت به عفاف و حجاب حساس بود، اما نه تنها عفاف و حجاب که نسبت به همه منکرات حساس شویم.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش«حماس» با اشاره به ترور شماری از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.
الجعبری در ۱۸ ژانویه ۱۹۷۲ متولد شد، اسم کامل وی «تیسیر محمود الجعبری» و لقب وی «ابومحمود» بود. وی از خاندان الجعبری است، خاندانی که «احمد الجعبری» مرد شماره دو گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس که در سال ۲۰۱۲ ترور شد نیز وابسته به همین خانواده است.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ