جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی، برای فردا شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرده است.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
در جلسه مهم دولت عراق که به ریاست السودانی برگزار شد، به شدت به سوئد درباره تکرار قرآن سوزی هشدار داده شد.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
حزب الله لبنان به شدت درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر با فلسطین اشغالی هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
هواشناسی استان تهران ضمن هشدار وزش باد شدید در پایتخت اعلام کرد: ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران بوده است.
استاندر ذمار یمن به شدت به متجاوزان درباره تحرکات تجزیه طلبانه در یمن هشدار داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به اجتناب از عملیات تفریحی بویژه غواصی و شنا، احتیاط در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی، مسافربری و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به تور‌های صیادی و احتیاط در فعالیت‌های دریایی در سواحل و دور از سواحل توصیه کرده است.
دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور با صدای بلند مشغول هدایت تیمش از کنار خط است.
رهبر جنبش «در کنار روسیه می‌ایستیم» با اشاره به کاهش شدید سطح آب رودخانه دنیپر، هشدار داد که عبور نیروهای اوکراین از این رودخانه از طریق جبهه زاپروژیا، آسان‌تر خواهد کرد.
در پی تصمیم تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای هشدارگونه صادر کرد.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
کره شمالی استراتژی امنیتی جدید ژاپن را محکوم کرد و نسبت به اقدامات نظامی هشدار داد.
روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که در پی افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه غزه به دنبال تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، حماس از طریق مصر هشدار شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی داده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با افزایش یورش های شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی در روزهای اخیر هشدار داد.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ