جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله رژیم صهیونیستی به شهر دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، با ملت ایران و خانواده های شهدای این حمله ابراز همدردی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین، اعلام کرد: ما اشغالگران را در کمینی سخت گرفتار کردیم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تخریب منزل شهید فلسطینی با مواد منفجره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست جنایتی جدید علیه ملت فلسطین است.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را محکوم کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که آواره کردن ساکنان منطقه «خان احمر» در قدس اشغالی در راستای پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی صورت می گیرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی از داخل شده است، افزود: انتخابات به این رژیم مشروعیت نمی بخشد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه «الاغوار» که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت.
جنبش «حماس» ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، تاکید کرد که این جنبش به دنبال روابط مستحکم با دمشق است و تجاوز این رژیم به کشور دوست و برادر سوریه را با اهتمام دنبال می کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تبریک عملیات حمله با چاقو در الخلیل، افزایش اینگونه عملیات های مقاومتی را خواستار شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین؛ تجاوز دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که قطر متعهد شده است، خانه های ویران شده در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بازسازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ