سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی استقبال کرد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به تمدید قانون آپارتاید از سوی کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش حماس از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض و اهانت اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی استقبال کرد و از این سازمان خواست برای توقف جنایت های تل آویو وارد عمل شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
یک روزنامه لبنانی از هشدار شدیداللحن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی خبر داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تجاوز هوایی صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی از داخل شده است، افزود: انتخابات به این رژیم مشروعیت نمی بخشد.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله رژیم صهیونیستی به شهر دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره هتک حرمت مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ