معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با امکانات شهرداری تهران اماکن اصلی برف روبی وهمکاران ما تا پاسی از شب معابر را نمک پاشی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پاکسازی و نمک‌پاشی همه شبکه‌های معابر گفت: کندی حرکت به‌دلیل بارش برف و باران وجود ندارد.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم شن و نمک پاشی صورت گرفته، اما طبیعی است که معابر کمی لغزنده باشد. همین امر دلیلی شده که ترافیک نسبت به روز‌های معمولی سنگین‌تر شود.
آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
کارنامه شهرداری زاکانی در برف‌روبی، که به گفته یک عضو شورای شهر انقلابی «مایه شرمساری» شده، امروز در معرض قضاوت مردم تهران قرار دارد.
بهمن ابهامات پنج‌شنبه برفی تهران را این پرسش‌ها تشکیل می‌دهد: «آیا قرارداد سالانه یا دوره‌ای پیمانکاران مخصوص برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر شمالی شهر به اتمام رسیده بود یا امضا‌ نشده بود؟»، «آیا حجم شن و ماسه و نمک دپویی در انبارهای شهرداری کفایت لازم برای عملیات برف‌روبی پنج‌شنبه تهران را نداد؟» و ...
بارش برف و عدم برف روبی مناسب در معابر تهران سبب عذرخواهی سخنگوی شهرداری از مجری تلویزیون شد.
امروز همزمان با بارش برف در تهران، تقریبا تمامی معابر اصلی شهر قفل و وضعیتی اسفناک حکمفرما شد.
به‌رغم ادعاهای شهرداری تهران در خصوص شن‌پاشی معابر با توجه به ترافیک گسترده و قابل توجه در شهر و به‌طور خاص معابر شمالی پایتخت، به‌نظر می‌رسد که شهرداری غافلگیر شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی و فرعی تهران در مناطقی که با بارش برف و باران مواجه هستند شن‌پاشی شده‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع بارش برف در پایتخت گفت: معابرپایتخت خلوت و بدون ترافیک است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع بارش برف در پایتخت گفت: معابرپایتخت خلوت و بدون ترافیک است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در معابر و بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف و باران گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه در سطح معابر تردد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ