عضو شورای شهر تهران گفت:حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
تابستان سال جاری از گرمترین روز‌ها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان فردا (سه شنبه) میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است و مردم باید اقدامات حفاظتی را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات و آسیب‌های این اشعه خطرناک در امان باشند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
شهردار تهران گفت: وضعیت خدمت‌رسانی متروی تهران در شب‌های پیش‌رو همزمان با عاشورا و تاسوعای حسینی توسعه پیدا خواهد کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:جای پارک خودرو در شب‌های محرم فراهم شده است.
یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا ذهن ما را درگیر کند، این است که اگر شن‌ و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می‌رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.
شن و ماسه از صخره‌های روی زمین که در اثر هوازدگی رودخانه‌ها و سایر عناصر به زمین می‌رسند، تشکیل می‌شود. در کنار ساحل، دریای دائما در حال جوش و خروش سنگ‌ها را طی هزاران یا میلیون‌ها سال خرد می‌کند.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
استاندار تهران گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز ۳ نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
قتل مسافربر تهرانی در شیراز/ مرگ غم انگیز کودک روستایی هنگام دعوای سگ‌ها/ اجاره کودکان برای گدایی!/ درخواست مرگ برای برادر معتاد/ رمزگشایی از معمای تنفس مصنوعی!/ کشف جسد خانم کارمند در خانه/ زورگیر شب‌های طرق دستگیر شد/ جنایت در آخرین ملاقات
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از مراجعه ۶ هزار نفر در شب‌های سرد سال به مددسرای بهاران منطقه ۱۱ خبر داد.
توپ مروارید که تهرانی‌ها به لهجه خود آن را «توپ مرواری» می‌نامیدند روزگاری روی سکوی کاشی‌کاری شده‌ای، در میدان توپخانه بود. زنان تهرانی در روزگار قاجار، به این توپ پارچه می‌بستند و از آن درمان درد‌ها و گرفتاری‌هایشان را می‌خواستند. به طوری‌که شب‌های جمعه و چهارشنبه‌سوری، دورتادور توپ مروارید غلغله‌ای از زنان را می‌شد دید که با هیچ ضرب و زوری نمی‌توانستند آن‌ها را از اطراف توپ دورشان کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ۱۰ تا ۱۴ آبان در جام بین‌قاره‌ای حضور می‌یابد.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط محیط زیست از طریق فرمانداری‌های حوزه سیستان و سایر مراجع مرتبط مشخص شده تصاویر منتشره ربطی به حوزه سیستان و به خصوص شهرستان هامون ندارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شب‌های ماه محرم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ