سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار رفع نواقص و اصلاح قانون هوای پاک شد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است که باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان با خلوتی معابر اقدام به سرعت‌های غیر مجاز می‌کنند و با جان خود و دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تردد شهروندان تهرانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره محدودیت‌های ترافیکی میدان رازی و خیابان مولوی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به نکات مهمی در خصوص ترددهای شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران اشاره و تمهیدات و محدودیت‌های تردد را بیان کرد.
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به جهت حفظ ایمنی شهروندان خیابان بهار جنوبی را مسدود کردیم و امکان تردد از این خیابان وجود ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شرکت شهروندان در کلاس‌های آموزشی قرارگاه سرعت توضیح داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بارش برف در مناظق شمالی تهران گفت: توصیه می‌شود شهروندان عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از حوادث جلوگیری به‌عمل آید.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اضافه پیمایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر به‌دلیل ترافیک گفت: اصلاح تقاطع‌های همسطح در روان‌سازی ترافیک نقش مهمی دارد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا در زمینه آموزش شهروندی هستیم.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به عامل انسانی در تصادفات گفت: توانایی و مهارت راننده در تصادفات بسیار مهم است. در کنترل این عامل دستگاه‌های مسئول در امر آموزش بسیار موثر هستند. کشته‌های تصادف بعضا با کشته‌های جنگ قابل مقایسه است. ما در هر ساعت دو نفر را در جاده‌ها از دست می‌دهیم و بیش از ۲۰ نفر نیز مجروح می‌شوند. غالبا ۱۵ تا ۲۰ درصد مجروحان نیز کاملا قطع نخاع و از حرکت باز می‌مانند.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران: بهتر است رانندگان بدانند که دوران زرنگ بازی برای خروج از بزرگراه‌ها تمام شد یعنی اگر از لاین سرعت بخواهید به خروجی بزرگراه بروید پلیس اجازه نمی‌دهد پس از اعمال قانون باید مسیر جایگزین انتخاب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ