مهدی قایدی در آماده ترین نسخه خود قرار دارد اما او باید برای ادامه نمایش خوبش 24 ساعت صبر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده کندوان و آزادراه تهران شمال که به دلیل بارش سنگین برف و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بودند، امروز چهارشنبه ۲ فروردین بازگشایی شدند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوى ممنوع
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بااشاره به وضعیت آب وهوایی و بارش‌های جدید و سنگین برف درمنطقه تحت پوشش این شرکت برضرورت صرفه جویی درمصرف گازو برق در راستای کمک به پایداری شبکه تاکیدکرد.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
لغو بازی استقلال بخاطر برف سنگین تهران
رئیس پلیس راهور تهران گفت: به دلیل هماهنگی صورت گرفته ترافیک خاصی که مرتبطت با بارندگی و بارش برف باشد در حال حاضر وجود ندارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برف در تهران در روز یکشنبه از آماده‌باش مدیریت بحران خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور از صبح امروز بارش برف در پایتخت آغاز شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: کلیه واحدهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی بارش برف سنگین در تهران تلاش برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران ادامه دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران از بارش برف و باران در بیشتر محورهای برون‌شهری خبر داد.
احتمال بارش نیمه سنگین برف در نواحی شمالی تهران به خصوص نواحی شمالی مناطق ۱ تا ۵ تهران از نیمه شب شنبه تا عصر یکشنبه و اختلال در تردد خودرو‌ها قطعی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در معابر و بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف و باران گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه در سطح معابر تردد کنند.
تبریز- بارش برف سنگین در تبریز باعث لغو بازی تراکتور - استقلال شد.
آژانس آتش و مدیریت بلایای طبیعی ژاپن هم اعلام کرده است که تا صبح امروز، بیش از ۳۰ نفر به دلیل بارش سنگین برف به شدت مجروح و ۵۰ نفر دیگر هم آسیب جزیی دیده‌اند.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران خبر داد و گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال با بارش برف و باران همراه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ