اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
«کجای این بارش برف خارج از عرف بوده؟ کجای آن بارش «برف وحشی » است؟ ببینید وقتی می گویند برف وحشی احتمالا منظورشان کولاک است. چون اصطلاح علمی بارش برف وحشی که نداریم. منظور اگر هم باشد، کولاک است. کولاک هم به برف همراه با باد شدید می گویند که دیگر کنترلش سخت می شود. من ساکن کرج هستم ، شما در تهران در ساعات گذشته چنین شرایطی را تجربه کردید؟»
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
عمده بارش‌ها در سطح استان برای امروز و روز یکشنبه (۲۳ بهمن‌ماه) است و در بخش‌های شمالی به ویژه ارتفاعات استان طی روزهای جمعه و شنبه نیز بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.
بارش باران و برف در تهران از فرداشب
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه ۱۴ بهمن، در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است و به طور کلی فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بارش برف تا اوایل امشب در تهران
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و کولاک تا فردا (۲۵ دی ماه) و ثبت دمای انجماد در همه ایستگاه‌های هواشناسی خبر داد.
احتمال بارش نیمه سنگین برف در نواحی شمالی تهران به خصوص نواحی شمالی مناطق ۱ تا ۵ تهران از نیمه شب شنبه تا عصر یکشنبه و اختلال در تردد خودرو‌ها قطعی است.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرنوع مداخلات جوی است.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
بارش برف در ارتفاعات تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ