مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
پس از اعتراض رئیس‌جمهور اوکراین به اعلام‌نشدن چارچوب زمانی مشخص برای پیوستن کی‌یف به ناتو، سران گروه هفت قرار است یک بسته امنیتی طولانی‌مدت را برای کمک به اوکراین تصویب کنند.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد 6 پنالتی این تیم در این فصل گرفته نشده است.
علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به اعتراض اعضای نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم واکنش نشان داد.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ ۲۲ اسفندماه خبر داد.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ 22 اسفندماه خبر داد.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
سرمربی و مربی استقلال نسبت به اعتراض بازیکن سپاهان در اعلام خطا واکنش نشان دادند.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
داور آلومینیوم و فولاد پس از اعلام یک گل نسبت به اعتراض اراکی‌ها واکنشی نشان نداد.
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
امیر عزیزی پور در انتخابات دو هفته قبل تایید صلاحیت نشده بود و اعضای مجمع هم در اعتراض به این موضوع انتخابات را نیمه کاره ترک کردند تا انتخابات امروز مجددا برگزار شود.
نیمکت تیم ملی کرواسی بعد از اعلام پنالتی به سود آرژانتین در نیمه اول دیدار دو تیم با چنان شدتی به داور اعتراض کردند که اورساتو یک کارت قرمز و یک کارت زرد به نیمکت‌نشینان کروات نشان داد.
در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشورهای غربی علیه کشورمان،‌ فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
بحث‌برانگیزترین صحنه بازی، اعلام نشدن پنالتی برای استقلال بود که سرمربی پرتغالی معتقد بود شاید جریان بازی عوض می‌شد.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ