نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دیوار اعتراض را راه انداختیم که دانش آموزان به جای اعتراض‌های مخرب، اعتراضات خود را به صورت علنی بیان کنند.
معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که این بلوک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، دیگر گزینه‌های زیادی ندارد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به خاطر اعتراض بازیکنانشان به داور، جریمه کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جمع بندی شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا و مواضع خصمانه برخی دولت های اروپایی بیانیه ای منتشر کرد.
فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزادکاران به آمریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد.
فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزادکاران به آمریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد.
اتحادیه های کارگری فرانسه روز پنج شنبه در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدها و افزایش تورم در این کشور دست به تظاهرات زدند.
اتحادیه های کارگری فرانسه اعتصاب سراسری بخش حمل و نقل در پاریس را در اعتراض به افزایش تورم خواستار شدند.
اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچستریونایتد را به خاطر اعتراض شدید بازیکنانش به داور دیدار این تیم مقابل نیوکسل محکوم کرد.
وزارت امور خارجه امارات ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر جوزپ بورل، تاکید کرد: هر گونه اظهاراتی از این دست نابجا و نژادپرستانه است.
رئیس دفتر دیپلماتیک اتحادیه اروپا از سوی وزارت خارجه امارات متحده عربی احضار شد تا ابوظبی مراتب اعتراض خود را درباره اظهارات نژادپرستانه بورل اعلام کند.
وزیر امور خارجه درباره گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی گفت: به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرده و گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده بکند، اقدام متقابل می‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در سخنانی جانبداری رئیس دوره‌ ای اتحادیه اروپا از یونان در مسئله آب‌ های اژه و مدیترانه را مغایر موازین و ‌قوانین بین‌ المللی دانست.
پنج اتحادیه دانشجویی خطاب به مسئولان وزارت خارجه نوشتند : شنیده‌ها حاکی از آن است که طرف آمریکایی از دادن تضمین و مکتوب کردن آن سر باز زده است، از تیم مذاکره کننده این انتظار می‌رود که با در نظر داشتن تاریخ سراسر بدعهدی طرف غربی از این خط قرمز عقب نشینی نکند
منابع دیپلماتیک در مغرب اعلام کردند که وزیر خارجه این کشور دیدار با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را در اعتراض به سخنان وی درباره صحرای غربی لغو کرده است.
اتحادیه بانک‌ها در لبنان (تشکل غیردولتی) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها در اعتراض به "دعاوی مغرضانه برخی سپرده گذاران علیه آنها و صدور احکام خودسرانه و عوام‌گرایانه از سوی مراجع از پیش تعیین شده با اهداف خاص و مشخص " روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ