آصفری می‌گوید: اعتراض هم غیرقانونی نیست، اما یک جریانی به دنبال این است که اجازه ندهد که این اعتراض‌ها تبدیل به مطالبه‌گری و یک اصلاح در بعضی از امور شود و به دنبال ایجاد بحران، ناامنی و آشوب‌کردن هستند و می‌خواهند با ایجاد ناامنی، صدای معترضین شنیده نشود و به دنبال منافع و مصالح خود و در پی از هم پاشیدگی و تجزیه ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان یکی از دغدغه های اصلی استقلال و سپاهان محسوب می شود.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
رعایت بهداشت در پیشگیری و انتقال بیماری مهم‌ترین راه برای جلوگیری از عفونت‌های دستگاه تنفسی است. در این مطلب گفت‌وگو با دکتر «بهزاد پورحسین»، ویروس‌شناسی پزشکی درباره بیماری‌های دستگاه تنفسی کودکان می‌خوانید.
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که احتمالا در نشست آتی کشورهای عضو گروه بریکس درباره ایجاد یک سبد ارزی برای این گروه گفت‌وگو خواهد شد.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
لاورنتیف در گفت‌وگو با العربیه گفت: دشواری‌های مشخصی در راه عادی‌سازی روابط میان آنکارا و دمشق وجود دارد؛ از جمله این دشواری‌ها، حضور نظامی ترکیه در اراضی سوریه است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از دوازده سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه بر این باورند که در صورت اجرای این طرح، شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند؛ اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد، جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
اگر با بوی عطر یا خوشبوکننده سردرد می‌شوید یا عطسه می‌کنید، ممکن است یکی از میلیون‌ها نفری باشید که به بعضی عطر‌ها حساسیت دارند. در این مطلب گفت‌وگوی همشهری آنلاین با دکتر عاطفه فخاریان، فوق تخصص ریه را درباره آلرژی و ارتباط عطر‌ها با آلرژی و چگونگی مصرف آن‌ها را می‌خوانید.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در یک گفت‌وگوی ناگهانی با یکی از معترضان ایرانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برجام گفت، «برجام مرده است، اما ما مرگش را اعلام نمی‌کنیم». وقتی جو بایدن، این سخن را بر زبان آورد، در واقع چیز جدیدی مطرح نکرد.
سفیر امارات متحده عربی در ایران، با هدف تحکیم روابط اقتصادی و توسعه همکاری‌های بندری و دریایی بین تهران و ابوظبی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اکنون، هیچ کس نمی تواند برای حل بحران حاکمیت-معترضان کاری کند/ دو طرف باید انقدر همدیگر را بزنند تا خسته شوند و دنبال راه چاره بگردند
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ