دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
فضائلی نوشت: آنچه دفتر میرسلیم درباره رهبری گفت سخنی نسنجیده و ناصواب بود
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به اظهارات میرسلیم واکنش نشان داد و گفت: آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است.
دفتر رهبر انقلاب به رونمایی از موشک «فتاح» در توییتر واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی به سخنان شیخ حسین انصاریان درباره بانوان بی‌حجاب واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به انتشار یک عکس در توییتر واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به تکرار عبارت «بانوی اول» از زبان همسر رئیس جمهور واکنش نشان داد.
رئیس دفتر سیاسی سپاه اعلام کرد: تحریم شویم، نیروی دریایی انگلیس را «تروریستی» اعلام می‌کنیم... برخوردمان با «داعش» را با آنان تکرار می‌کنیم
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.
مهدی فضائلی نوشت: باید به اغراض شوم دشمن توجه داشت که اخباری دروغ را به عنوان اخبار این بولتن محرمانه مطرح کند
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مورد بازداشت مشاور عالی وزارت راه اعلام کرد: شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می‌باشد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
«عضو دفتر نشر آثار رهبری» درباره خطبه‌ نماز جمعه مشهد گفت: «شگفت آور بود!»
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
شرکت گاز دولتی و اپراتور زیرساخت گاز اوکراین از دولت آلمان خواست جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم ۱ را محدود یا قطع کند.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ