وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اعتراضات در ایران مدعی شد که این اعتراضات مربوط به ایرانیان است و نه هیچ کشور دیگری.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی در شورای روابط خارجی ادعا کرد: همچنان مایل به یافتن مسیرهای دیپلماتیک با ایران هستیم
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
وزیر خارجه آمریکا امروز در سخنانی ادعا کرد: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین به بهانه حمایت تسلیحاتی ادعایی از روسیه هشدار دادند.
وزیر امور خارجه آمریکا به سوالی درباره ادعای اخیر شبکه بلومبرگ در زمینه سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران پاسخ داد.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعای کامالا هریس معاون رئیس جمهور کشورش مبنی بر اینکه روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است، مدعی شد که اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
آسوشیتدپرس یکی از مسائل مهم در دیدار بلینکن را ایران توصیف و ادعای اخیر رسانه‌های اسرائیلی و غربی در مورد 60 درصد غنی سازی اورانیوم توسط ایران را تکرار کرد.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی ادعایی عنوان کرد که بیش از نیمی از غلات صادر شده از اوکراین به نیمه جنوبی جهان و کشورهای نیازمند رفته است.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
کشور‌های غربی در روز‌های گذشته ادعا کرده‌اند پهپاد‌های مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.
وزیر خارجه آمریکا هم امروز به تکرار ادعای ضدایرانی مقامات قضایی کشورش پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ