محمدخانی نوشت: با این حجم گسترده از بارش برف و برودت هوا، کندی حرکت و ترافیک بیش از روز‌های عادی خواهد بود. با این حال تاکنون هیچ مسیری مسدود نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
سخنگوی شهرداری تهران به برخی شائبات مبنی بر رفتن شهردار تهران به دولت واکنش نشان داد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به این که شهرداری تهران در ۹ سازمان بین‌المللی عضو است درباره وضعیت سفرهای خارجی شهرداری تهران توضیحاتی داد.
سخنگوی شهرداری تهران، از فعالیت شبانه روزی نیروهای میدانی شهرداری برای پاکسازی مصلی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی، هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در جریان بارش اخیر گفت: شهرداری مدیریت بحران انجام داده بود و غافلگیر نشد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری در صحن شورا قرائت خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزئیات برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، از دیدار نمایندگان افراد دارای معلولیت با شهردار تهران خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: سفر افراد از شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی با هزینه شخصی بوده است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت:در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
سخنگوی شهرداری تهران جزئیات خروج قطار شهری خط ۵ از ریل را تشریح کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجوز واگذاری بخشی از سهام‌های شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها بررسی خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ