سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد شده که براساس پیش‌بینی مقاومت‌هایی که در مقابل تغییر وجود خواهد داشت، در گام اول حداقل تغییرات، مبتنی‌بر برخی پیشنهاد‌های موضعی مناطق، مدنظر قرار گرفته شود. به‌گونه‌ای که تعداد محلات، نواحی و مناطق تغییر نخواهد کرد و تنها مرز‌ها در نقاطی که به لحاظ خدمات‌رسانی برای مناطق شهرداری تهران ایجاد مشکل کرده‌اند، تصحیح می‌شود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.
شهردار تهران گفت: حجاب موضوعی شرعی و قانونی است و مسئله سلیقه‌ای و فردی نیست؛ بلکه یک موضوع اجتماعی است و درست است در خانه هر کسی هر کاری که بخواهد می‌کند و کسی حق سرک کشیدن هم ندارد، اما در مسائل عمومی حریم دیگران باید پاس داشته شود و موضوع حجاب را از هفت الی هشت ماه پیش در شهرداری تهران شروع کردیم و این موضوع مربوط به اتفاقات اخیر نیست و ما به مسئله حجاب و عفاف به یک موضوع جامع نگاه می‌کنیم که هم جنبه تبعیض دارد و هم جنبه تشویقی دارد و هم اطلاع رسانی و هم تذکری و هم مبتنی بر موضوعاتی است که چارچوب‌های قانونی دارد و باید عمل کرد و ممانعت کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ۱۵۶۰ کارگر در بحث جمع‌آوری زباله تر و خشک با بیش ۲۳۰ دستگاه خودروی مخصوص در روز قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران الگو شدن شهرداری تهران در زمینه‌ی پاسخگویی به شهروندان برای سایر نهادهای دولتی و خدمات رسان را زینت بخش دوره‌ی مدیریتی شهردار تهران خواند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان از گذشته تاکنون مورد تاکید بوده و از این مشارکت به نحو مطلوبی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان استفاده می شود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
سخنگوی شورای شهر گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) توسط بسیج شهرداری تهران خبرداد.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خدمات رسانی شبانه روزی موکب های شهرداری تهران در مرزهای مهران و خسروی به زائرین اربعین همچنان ادامه دارد .
رئیس کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه مرزی ستاد برگزاری اربعین حسینی (ع) تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین در مرزهای ایران و شهرهای کشور را تشریح کرد.
در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
شهردار منطقه ۲۲ از اعزام ۱۷ دستگاه خودرو مکانیزه برای خدمات رسانی به زائران مرز خسروی از این منطقه غربی تهران خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هم افزایی مدیران شهری رمز تحول در خدمت رسانی و بهبود کیفیت زندگی در پایتخت است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ