سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۴ تیرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرویس‌دهی مترو در شهر مشهد مقدس همزمان با شب میلاد امام رضا علیه‌السلام با یک ساعت افزایش همراه خواهد بود.
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد امسال مبلغ ۱۵۰۰تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: یکی از معضلات در خطوط قطار شهری مشهد کمبود ناوگان در خط یک است.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۴ هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.
در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فرد سابقه دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ بهمن) در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت.
جعفر شهری در کتاب «تاریخ ایران» نوشته است که مظفرالدین شاه در سال ۱۲۷۹ دو رنو را از فرانسه و از راه آب و خشکی راهی ایران کرد، می‌گوید یکی از این اتومبیل‌ها هیچ‌گاه وارد ایران نشد چرا که در مسیرش و هنگام حمل و نقل دچار نواقصی شده و در راه ماند. خودروی دیگر نیز در واقعه‌ ترور نافرجام محمدعلی شاه در دوشان‌تپه منفجر شده و از بین می‌رود.
در دوران احمدشاه، نوعی وسیله نقلیه عمومی میان تهران و بعضی از شهرستان‌ها طی طریق می‌کرد که به آن «ترن رونار» یا «قطار روباه» می‌گفتند، چراکه به تعبیر خودشان این نوع خودرو جمعی سرعت و چابکی بالایی مثل روباه داشت.
تصاویری از برخورد برف‌روبی قطار شهری درانتاریو کانادا را مشاهده می‌کنید.
بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران برای امروز، جمعه (دوم دی ماه)، با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته کیفیت هوا در صبح امروز در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۲۹ آبان ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
یک منبع مسول در مترو تهران و حومه اعلام کرد که در این حادثه ۲ واگن قطار شهری بدون مسافر از ریل خارج شده و هیچگونه خسارتی نداشته است.
مشهد ـ شهردار مشهد خواستار اختصاص بودجه مصوب قطار شهری مشهد از سوی دولت شد.
شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حفاظت و صیانت از حریم شهر گفت: حجم قابل توجهی از حریم شهر تهران در شمال محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد که برای صیانت از این حریم باید ستاد کوهستان راه اندازی شود.
همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه جدی تر دولت به پروژه قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد در جهت خدمت رسانی به زائران نگاه ملی می‌طلبد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم این شرایط جوی تا صبح فردا جمعه (۲۵ شهریور) و کاهش حجم ترافیک صبحگاهی از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.
جلیلیان با اشاره به دستگیری یک سارق منزل نیز اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری سبب شد تا این موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری شهرری قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ