بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
شیخ منصور، مالک منچسترسیتی از دستاوردهای پپ گواردیولا و شاگردانش تمجید کرد.
مانل استیارته، دستیار پپ گواردیولا، معتقد است در سیتی فضای کاری فوق العاده بهتری نسبت به بارسا و بایرن وجود دارد.
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
آخرین بازی هافبک ایرانی برنتفورد مقابل منچستر سیتی انجام شد.
اینتر حریفی دست و پا بسته در فینال نیست و پپ گواردیولا به خوبی این را می داند.
پپ گوارديولا يك تيم فوق‌العاده‌ ساخته است، اما همچنان برخي مي‌گويند اين تيم فاقد عنصر تعيين‌كننده دوران قهرماني سه‌گانه‌اش در بارساست.
شیخ منصور، مالک باشگاه منچسترسیتی، در جشن قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا حضور داشت و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت کرد.
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
پپ گواردیولا بدون هیچ حس خاصی به خانه سابقش برمی‌گردد و به دنبال رساندن منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در آلیانتس آره‌نا است.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
منچسترسیتی در بازی امشب مقابل لایپزیش می‌خواهد کار ناتمامش را تمام کند.
یک کمیته مستقل اتهامات سنگین مربوط به باشگاه منچسترسیتی را بررسی خواهد کرد.
شکست آرسنال مقابل اورتون در روز شنبه، بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولا و بازیکنانش بود.
ورزشگاه تازه‌تاسیس و مدرن تاتنهام در شهر لندن برای پپ گواردیولا و منچسترسیتی خوش‌یمن نبوده است و امشب سیتی با شکست دیگری از این ورزشگاه به خانه برگشت.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، اطمینان داد که پپ گواردیولا حداقل تا دو سال و نیم دیگر از سیتی نخواهد رفت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش با این شرایط توانایی شکست دادن آرسنال در کورس قهرمانی را ندارند.
مدیران منچسترسیتی امیدوار هستند که جذابیت کار با پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، باعث جذب جود بلینگام شود.
پپ گواردیولا امروز قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد و توضیح داد که چرا دو سال دیگر نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه خواهد داد.
پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ