پپ گوارديولا يك تيم فوق‌العاده‌ ساخته است، اما همچنان برخي مي‌گويند اين تيم فاقد عنصر تعيين‌كننده دوران قهرماني سه‌گانه‌اش در بارساست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
استقلالی ها در سالگرد کسب دومین قهرمانی آسیایی، این افتخار مهم را جشن گرفتند.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
همه یاد گرفته‌اند همه‌چیز را گردن دیگران بیندازند؛ شما فرهاد مجیدی را الگوی خودتان قرار بدهید که بدون بهانه، فوتبال بازی کرد و قهرمان شد...
رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا می شود.
رامین رضاییان می‌گوید سپاهان نباید برای قهرمان نشدن بهانه بیاورد.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
هميشه اشاره به مرد قهار آرژانتيني به هر بهانه ايي باعث مباهات و افتخار است. مردي كه سيسيل و ناپل را با مهارت و نبوغ خود، غرور و افتخار بخشيد. و پس از آن وارد فرهنگ عامه شهر شد.
مرور مجموع قضاوت‌های نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که آن‌ها استیضاح را از لحاظ آورده برای مردم، فاقد فایده می‌دانستند، اما با این وجود به فضاسازی گسترده- از جمله با خبر دروغ واگذاری ۷۵ خودروی شاسی‌بلند- دامن زدند تا از این طریق بتوانند به شکاف سیاسی میان دولت و مجلس همسو دامن بزنند و برای سمپاشی‌های سیاسی سرخورده خود، از این طریق امید و انگیزه بتراشند!
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
بیست چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی با قهرمانی مس به پایان رسید که این لیگ حواشی زیادی را به همراه داشت.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
آخرین بازمانده تیم رویایی ۲۰۱۰ اسپانیا از تیم ملی خداحافظی کرد.
شبکه الکاس قطر به بهانه آغاز مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به رونمایی از پاداش‌های در انتظار ۴ تیم اول پرداخت.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر حساسیت و سختی این دوره از رقابت ها تاکید کرد اما در عین حال گفت: دنبال بهانه نیستیم و با جام قهرمانی بازمی‌گردیم.
رئیس کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیباآسیا) به بهانه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر می‌کند.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ