کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
هوشنگ نصیرزاده از فروش 41200 بلیت اینترنتی برای بازی پرسپولیس - تراکتور خبر داد.
حدود ۳۴ هزار زن شوهردار با سن ۱۰ تا ۱۴ سال در کشور زندگی می‌کردند که ۱۱ هزار نفر در مناطق شهری و ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی ساکن بودند.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
کای رونی، پسر وین رونی، در تیم زیر 13 ساله‌های منچستریونایتد آمار درخشانی ثبت کرده است.
روز گذشته ذوب‌آهن دروازه خود را بسته نگه داشت تا همچنان آمار دفاعی درخشانی داشته باشد.
معاون فرهنگی هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از خلق آثار انتزاعی و هنری بر روی ۱۱ اصله درخت خشکیده در محور ولی عصر (عج) خبر داد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، نشان داده که راه باز کردن دروازه لیورپول را به خوبی بلد است.
بعد از چند نمایش درخشان و بردهای پیاپی تورشاد مقابل هالک بانک شکست خورد.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.
مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و آمار درخشان دو گل و یک پاس گل را به ثبت رساند
نمایش درخشان ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در ترکیب منچسترسیتی به امری همیشگی تبدیل شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال با این آمار درخشان در صدر جدول گلزنان ایستاده و بخت اول آقای گلی محسوب می‌شود.
رئال مادرید در حالی قدم به بازی برابر آینتراخت فرانکفورت می‌گذارد که به دنبال حفظ آمار درخشانش در دیدار برابر رقبای آلمانی است.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.
ساخته برایان دی‌پالما فاصله قابل ملاحظه‌ای با آثار درخشان این فیلمساز دارد؛ اما همچنان با اثری مواجه هستیم که می‌توان دید و امضای دی‌پالما را پای آن مشاهده کرد.
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ