پپ گواردیولا امروز قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد و توضیح داد که چرا دو سال دیگر نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان- کوچک و بزرگ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.
به گفته نجفی توانا، اجازه دادن به افراد عادی برای برخورد با اشخاصی که به‌نظر آن‌ها مرتکب عملی خلاف شده‌اند، منجر به اختلاف میان مردم، هرج‌ومرج و ناآرامی می‌شود: «اصولا در هیچ‌جای دنیا مرسوم نیست وقتی که این میزان نیروی نظارتی، امنیتی و قضایی وجود دارند، اقدامی که در پیوند با وظایف حاکمیت است، در اختیار مردم قرار گیرد و افراد به‌صورت آتش‌به‌اختیار بستر ناآرامی کشور را فراهم کنند.»
مرعشی و حزب‌سازندگی و خاتمی و اصلاح‌طلبان هیچ‌جا مثل خاطرات مرحوم هاشمی رسوا نشده‌اند. باید آن استخر را که مرحوم هاشمی در هر صفحه از خاطرات خود یک‌بار شیرجه‌زدن در آن را به‌عنوان بخشی مهم از خاطرات یادآوری می‌کند، با گلاب پر کرد و به موزه تبدیل کرد که مرحوم هاشمی را سرکیف و تازه‌دماغ می‌کرده است تا این حوصله کند و این خاطرات را بنویسد!
شهردار تهران اضافه کرد: من هیچ‌جا نرفتم! من که به خودم رحم نمی‌کنم به این‌ها رحم می‌کنم؟ ۱۲ سال نماینده مجلس بودم، تنها ۵ سفر خارجی رفتم! نباید کلی حرف بزنید، خیلی بد است! واضح بگوید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ هر چه بگویید یک چیزی در آستین ما پیدا می‌شود، زیاد سربه سر ما نذارید!
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره جدایی‌اش از این باشگاه منتشر شده بود واکنش نشان داد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است هیچ کشوری به اندازه ایران به VAR نیاز ندارد.
نخست، اوئن اصرار داشت که کودکان تحصیل کنند. البته از نظر قانونی این کار ضرورتی نداشت تقریبا تا دهه۱۸۵۰، در هیچ‌جای دنیا، تحصیلات اجباری نبود. اوئن نه تنها بر آموزش کودکان پا می‌فشرد، بلکه روش‌هایی جدید و پیشرفته برای آموزش آنان ابداع کرد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد امید می‌گوید روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اما دوری از تمرین به او نشان داده که هیچ چیزی غیر از کشتی حالش را خوب نمی‌کند.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ